今日去左海洋公園,好好玩呀.........
最成功係,我同動物影左好多靚相,令我十分感動
最成功的相係小熊貓,我企左係小熊貓到30分鍾有多,影到我死死下,又走得快
但我都好happy玩得
下次我打算去迪迪尼,希望可以又有多d靚相,哈哈....................