2010 年 3 月 6 日 星期六  |
| 2010-03-06 |
分類: 未分類 |
3戈月快樂丫;寶貝
前日同細瘋丫南去左全灣買野; 再番葵方
過1陣我走 點知比我見到yingying 勁耐冇見喇 古伍佢有番番學w0
同yingying行左陣 叫wingwing出尼
佢1見到ying2就好興奮- -
5;??番屋K 打比細瘋 吹左陣就bey
then 戈係婆番左尼xd
|
| 發表時間:2010-03-06 10:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|
|