2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


2010-03-06 分類: 未分類

3戈月快樂丫;寶貝

前日同細瘋丫南去左全灣買野; 再番葵方

過1陣我走 點知比我見到yingying 勁耐冇見喇 古伍佢有番番學w0

同yingying行左陣 叫wingwing出尼

佢1見到ying2就好興奮- -

5;??番屋K 打比細瘋 吹左陣就bey

then 戈係婆番左尼xd

 

 

 

發表時間:2010-03-06 10:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


tobyy_c
暱稱: ★小車
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客