好多日未打日記tim~~
等我快d打返啦~~
14/7入camp
玩左好多野呀~~
首先有個呀sir出黎講野咩咩營規..
佢好似3年前去camp罰我d fd果個呀sir嫁~
佢比我係咁串佢..
再玩遊戲~
咩咩養蛋..傅波仔..7手8腳..搶軍旗..''星球大戰''..夜遊..
跟住2點幾至訓...
15/7玩左空中x人~~
好正~~勁好玩~~
呵呵呵~~~~~~~
夜晚BBQ~~~~
''識''左銅人~~卡卡卡~
原來呀~~
佢係四年我去果個CAMP玩果時個呀SIR呀~~~~~~~
哈哈~~世界真係細啦~~
卡卡 卡卡 ~
BBQ之後玩GAME~
睇星星~~再天南地北咁傾計~~
之後配7級豬~~~~~~~~~~
16/7玩高牆~
個個都過到~~
不過好辛苦嫁...
痛死人..
出camp~
同敏敏..欣..去swim...
好開心嫁~~卡卡卡~~
17/7..
同軒軒(5歲)..皓皓(3歲)..(真表弟)等等睇慌失失奇兵~~
好好睇嫁~~
哈哈哈~~
之後去佢地屋企~~同佢地玩~~
今日~
同聽婷出街~~
佢想買泳衣~
不過買唔到~~
我地去左睇神奇四俠
都幾好睇嫁~~
誤會左佢tim~之前..
我地食左''別府''~~
返屋企...
|