好唔開心..
我老豆唔比我去六四...
好慘呀>.,<
好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好想去呀呀呀呀~!!!
唔開心呀 .....>.,<

=======================
唔開心....
今日我哭了...
不停咁哭...
心好傷...
好痛...
但冇計...就只識哭...
唔知做咩..就係好想哭...
夠啦....
我受到的好足夠啦....
明唔明...
心真係好傷...
我的心血肉膜胡...
好痛好痛...
對住好多人哭....
++++++++++++++++++++
我今日同人傾左好多野...
由我人生惡夢開始到...
而家好多傷心既野...
我地都傾左...
好似開心左d咁lor~我...
唔知係唔係真既呢...
唔知....咁既心情可以去到幾時... |