今日約左朋友去睇戲 ,, 去左旺角百老匯戲院 ,,
買左下午個場 ,, $75張戲飛 ( 挺貴-v- )
睇個套「新宿事件」啦 ,,
點知勁無聊 ,, 又係講個啲打打殺殺( 實在太無聊 )
所以我係到勸大家千奇唔好睇「新宿事件」 ,,
我就係咁用左$75換左一個鐘頭既無聊 ,, 囧~
今日成日係到打機 ,,
跟住去買M記 ,, 見到有2個細路仔係到跑(五、六年級掛~)
跟住有1個細路仔跑去個門口(個門口係半自動門,,要禁制先開) ,,
佢跑得勁快,,之後勁大聲「呯!!!」成間M記啲人都望住個細路仔,,
之後佢個頭腫上黎`
今日無咩打 ,, 成日係屋企打機有咩好打?再見~