無聊的魔鬼-3-
在你心中的記憶
像是甚麼?
黑板上的粉筆字?
很快就被抹去......
tom6666
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
tom6666
暱稱: 乂白
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
«
‹
April 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
與天使的距離
•
有新電腦la!!
•
對你的情...
•
終於on得喇
•
擦掉它吧...
文章分類
•
全部
(16)
•
love
(6)
•
未分類
(10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 10 月 (2)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 04 月 (4)
•
2009 年 03 月 (1)
•
2009 年 10 月 (2)
•
2009 年 07 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 04 月 (4)
•
2009 年 03 月 (1)
•
2009 年 02 月 (3)
•
2009 年 01 月 (3)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
headphone
icey123
kary85
wilson6662
yhmmary
yl02143a
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 48
今日人氣: 9
累積人氣: 746
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 4 月 10 日 星期五 清涼
番大陸...
分類:
未分類
聽日就番大陸喇
好緊張呀^^
甘多位大哥大姐
有野搵我請留言
ku ku ku
(加人氣!? 嘻嘻
)
唔該曬(駱駝!?
)
發表時間:2009-04-10 08:11 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 tom6666 的日誌
)
yhmmary
於 2009-04-11 08:35 PM 發表:
cm 4u !
牙so‵
你就好啦!!
有得bbq!!!
我好後悔入唔到a班哇!! T^T
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都想入a班呀
c班低零嫁
- -''
Posted at 2009-04-16 07:49 PM [
編輯
] [
刪除
]
kary85
於 2009-04-10 08:19 PM 發表:
留下腳印.
今日去BBQ..
真想屌人=]
成班仆街- -
去我blog+人氣呀.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
點呀!! 冇野邊個激我個大小姐
我幫打獲金佢
!!
Posted at 2009-04-16 07:46 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 tom6666 的日誌
]