今日,,,,打緊風....天都黑哂!!
今日冇返學.... 打風...冇心情返../ 加上我d黑彩會甩.... 又鬼死咁大風'' 重返咩.... but好開心呀....係home好relax.!!!! 下邊有3遍我的心事....睇完比d意見.... 留個言啦!!!
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 101 | »