派哂D EXAM喇....
唔係好得....
好多科比其他人爆哂冷!!!!
唔係好'份'氣//
中文 聆聽:59/80
G.C.:70幾..唔記得左
寫作:57/100
說話:31/40
ENG G.E.:75/100...死哂//
LISTENING:43/50..第一呀...GOOD!!!
COMPOSITION:66/100...算好喇=-=]]
ORAL:8/10好呀!!!
MATHS:78/100
地理:80/100
科學:70/100
經公:68/100
C.HIST.:78/100
公民:82/100
HIST:60/100
電腦:65/100
好多科都唔過70..唔開心//
算啦...唔考都考左....
好好珍惜呢幾個星期....
2A上到中三就散喇...
大家....
I WILL MISS YOU 4EVER!!!!!
包話唔會DEL
2A論壇....
大家...上左中三就上去傾計啦...係咁.....
|