今日係一個大日子
對我黎講係lo
我今日終於
我終於換眼鏡la
心情好到+01
唔知其他人見到
會有咩反應.......
今日本來打算去上水打夜波
但往往非我所想
冇人打.....
所以都係去華明打.....
星期二我may be打羽毛球
有意者請盡快搵我
否則謝絕入場打波