tomboy
暱稱: kimmy
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
好友名單
網站連結
尚無任何連結
My Lady.....

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


No.379 分類: 未分類

做事我行我素,他人不要干涉我。

今日陽光普照,so要張所有既床單一次過洗晒

同買係時候要消毒下我床頭d擺設。

哎!死啦!成10幾件擺設,有排我抹啦!

我頭先睇鐘時,以為而家係12:00差唔多,

點知思聰同我講 - 而家10:30咋喎!

我 o了咀,睇黎我平時,確實都幾早起身。

由上個星期6起,真係放完3日假,返3日學,又再放3日假。

時間過得幾快下,希望日後既時間可以過得慢d啦!

因為我時間無多啦!對於一齊既人、事、物......

另外由於我前日掛住玩電腦,琴日去左游水既關係,

所以我今日下晝要訓一個好舒服既晏訓,係無晒床單既底下...哈...

阿媽發左個禁令俾我,就係 - 要我禁止我個好細佬阿思聰,佢玩電腦、ps2...

放心!我會好盡力甘去"禁止"佢既!平時甘得戚啊啦!



2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


No.378 分類: 未分類

何時才得到幸福?得到幸福時,又可會懂得去珍惜?

2:00,我、茄man、lam king去左將軍澳游水。
游水時,有3條死白痴仔游左過黎,頂佢呀!
我個樣都已經黑晒咖啦!仲唔識走開,反而更加愈游愈過,
之後我地等買茄man過黎,我地3個就走左過去細池個邊,
臨走前,我就講 - 吊佢呀!收撚皮啦!kai子。
相信佢地應該聽到,以及懂得收歛下,同自量下自己個屎樣啦!

去到細池個面,我地3個足足係個到,浸水,浸左成個鐘,
但我地覺得好開心囉!因為我地不停係甘傾計,講8掛野,
茄man仲好搞笑甘話 - 喂!好好聽呀!講多d啊!
哎!我同lam king真係俾佢吹脹。
我傾傾下,就見到有熟人,係同我同小學既TB師妹。
我地係甘易打左個招呼,就各自同自己既friend繼續玩。
甘講到玩,就梗係佢地玩啦!我地呢d大既,當然係傾計就算啦!

傾到甘上下,我地3個去返深d既池到游,真係好唔容易先可以游到囉!
之前既時候,係完全游唔到,因為當時有好多人,而家of couse無甘多人同買
我可以好安心甘游,唔怕撞到人。佢地兩個唔識游既,就係池邊浮浮下甘啦!
我前前後後游左5 6個來回,好攰呢!但羸在我游得舒暢。
then我游完,就過去同佢地再傾過計,又係傾得好開心喎!haha.......
發覺係水入面打"關斗"好好玩,我起初打第一個時,成功,第二個打到斜左,
之後個3個,都係成功既!好彩水夠深,如果唔係,就真係未洗之易有得玩啦!

5:40時,走人去沖涼。我係最怏搞掂個個,so坐左係出面d登到,又見到師妹啦!
佢走過黎問我 - 你又係3個人黎游啊?我都係喎!
then我望住佢心口講 - 而家d靚妹,發育得幾好喎!
佢開頭唔知我講緊佢,仲以為我講緊佢d friend,望買過去添!
見佢甘囉!我未扯行佢件衫講 - 我講緊你呀!
成個胸形出晒黎,估唔到TB都甘好野咖!haha....之後佢又急返我,想整返我,
可惜我坐左係到,佢整唔到,就係到摸我d手"爭"骨,又講 - 你都唔錯姐!
呢個時候令我諗返起,鍾雅容有次打我,打中左我隻手就講 -
「嘩...好痛呀!你d骨鐡黎咖?甘鬼死硬!痛死人咩?」

好啦!沖完涼,返左去觀塘食m記,我地又係傾計,茄man坐住下話覺得凍,
我就極度好人甘俾左我件衫佢著,哎!呢個時刻到我覺得凍,不過是但啦!茄man甘弱小,
梗係要讓佢著啦!點可以俾佢凍親呢?食完,便返家去。返到家,覺得好攰啊!



2006 年 5 月 5 日  星期五   陰天


No.377 分類: 未分類

渴望能跟所愛,有一個關懷彼此的擁抱。

今朝起身時,覺得好攰,但又訓唔著,
因為慣左係9:30時,一定會mar大對眼,
最後,死迫爛迫甘樣迫自己再訓,
訓到12:30起左身,打日記。

覆述返琴日既事俾自己睇下先 -

上數學堂:
靚阿sir一如以往,成日唔記得自己想講d乜!
係黑板做數時,不停甘寫「平行4邊形性質」7粒字,
要俾我地一個好榜樣,唔準偷懶唔寫,
前前後後做一題數足足寫左5次。
then佢吩咐我地做數!我做完數,
佢甘岩行過黎,我就 一手遮住條數,
擺明唔俾佢睇我做成點啦!
之後佢叫我縮開隻手俾佢睇!
閉家料,佢指住我題數,
因為我無好完整甘寫「平行4邊形性質」,
反而只係畫左個平行4邊形,後面加"性質"兩粒字就算!
跟住我就笑笑口講 - 得咖啦!得咖啦!
就甘靚阿sir笑住口俾我趕走左,去睇第二個人做數。

lunch:
我同奶ma企左係出面,見到豬頭炳,我忍唔係笑!
個死人奶ma居然拎條橡筋彈我喎!衰到佢呀!
then我同hiki,kabo係茄man既帶領下去見一個天香國色既人,
嘩....佢塊面有如銀河, 密集式既星斗盡顯係佢塊面到!
又彷彿一個蜜蜂"豆",一間間、一間間的!果然係 - 勁呀!
睇到我同hiki,目定口呆,上返4樓,再望返落2樓,
忍唔住做出兩個手勢,我係到畫"十"字,再10指緊"溝",
為佢祈禱,而hiki就雙手合十甘幫佢求神保佑佢。
奶ma見到我地甘既樣,不禁問我地咩事,
我話我地見到個菠蘿釘。hiki、kabo係甘笑!哎!.....

art堂:
我同蘭子做既個份野完成好晒甘制,尚欠上色就搞掂!
甘我見無聊啦!就不停甘去幫人撕白報紙,足足幫左成5組人,
蘭子都係去幫人,全班得我地兩個最得閒,真係唔知做物好。
甘我幫hiki撕白報紙時,講起個個 lotus open,真係笑到我地死。
尤其係諗起kabo個句 - 佢塊面上面係無一個毛孔係無暗瘡咖!
haha....極搞野喎!之後啦!講完lotus open,就唔知點,
kabo係到串奶ma,hiki都加入,我又係笑!當然我都有份講一、兩句啦!
真係好鬼死憎d人死人臭"b"囉!低"b"仔,做佢個掌上壓啦!哼!
差唔多落堂時,各同學既作品都貼白報紙,貼得7788、
亦差唔多時候去洗野,個個人都一手白膠漿。
甘我同蘭子仍然係最得閒的,so佢幫我按摩個膊頭,
起初我打左個冷震,因為我怕俾人"吱",但之後feel到超舒服,
kabo見到就講 - 喂!你點可以幫個冒牌皇帝按摩咖?
我 - 咩話?你叫我做物野話?冒牌皇帝?我幾時變咖?
真係俾佢吹脹,算啦!我唔會降罪於你既!因為我係彬彬個阿爹,
而彬彬係我個乖仔,你就係彬彬個wife,so唔怪得,唔怪得既!

放學:
hiki同茄man返左家換衫,奶ma、奶爹就返左家,
乘返我同kabo係學校留係學校到睇呂郭碧鳳對寧波既排球賽。
睇睇下,我望左去ho wing laam個邊,再行買過去對住羅家
講 - 咿!阿家勇,家勇,同wing laam做物痴得甘買既?
羅家講 - 本人尚未娶妻。
我再講 - ho wing laam既何子係下面咖喎!
羅家又講 - 爭未爭囉!(佢講呢句野時,個樣好鬼死得意,又好笑呢)
then,我就阿kabo去打電話。...返到黎,見唔到阿邊個lu!
再睇比賽啦!睇睇下唔知點解kabo同lam king係到大戰,lam king仲拎
住支掃把同垃圾剷追kabo,咿,真係失禮死人啊!好唔容易佢先停戰。
then kabo企返係我隔離,我同佢講 - 佢地既12號幾靚女喎!
kabo講 - kimmy,你唔好成日係到急女啦!
我 - 咩呀!甘真係啊ma!睇靚人,係人都會咖啦!人之常情。
比完賽,kabo同kam king個d返家。

BBQ同打曱甴:
我地普通話學會既bbq都差唔多開始,婉如陪我同si ming ya
去次所換便服。換完落左去操場,我地好多個又係見無聊,就係到踢毽,
唔識踢個d,用手打,我兩樣都有用,因為我對踢毽,一支半解,
都係無謂用太多次腳顯丑啦!
7:00,開結bbq,茄man,自己一個人返左黎先,嘩.....個個茄man著
到條褲好短呀!我就叫人俾左件冷衫佢遮住對腳,費事俾人睇蝕啦!
我地一唔燒,一路傾計!傾得超開心,傾出好多笑料。
8:30時,我地都差唔多燒完,無啦啦地下有3隻曱甴,嚇到d人走夾唔透,
但程生超好笑囉!佢怕曱甴,怕到踩左上張登到,隻手仲拎住支燒烤叉,叉上
面仲有塊豬排,我地好多個人都俾佢呢個動作笑到飛起,開頭仲以為佢係扮驚,
最後原來係真咖!之後楊陰培同另一個唔知物名既朝事,仲有我係到研究個
3隻曱甴,之後,我就拎起舊炭,打死左個3隻曱甴,then個3隻曱甴死左啦!
si ming ya囉!我甘好人幫佢地消滅d曱甴,佢居然話我消滅d曱甴時個樣,好似係
到打小人,哎呀!有冇搞錯咖?我為人服務,佢甘樣黎笑我?太過份啦!
燒完烤,我就係到拎野走人,順帶叫si ming ya同婉如幫我整下我件衫上面個頂帽,
佢地好俾心機甘幫我整齊頂帽佢。跟住阿沈笑住講 - 「嘩....你真係有多人服待啊!
燒野俾你食,幫你整買衫,成個皇帝甘。」之後miss.謝都笑住拍一拍我個膊頭。
haha.....真係幾多人幫我咖!但我都有燒野俾人食喎!尤其係茄man,
不過佢都有燒返俾我食既,燒得仲好靚添!

影貼紙相而俾部機激到飛起:
then我就同茄man、yuling、豆腐一齊走,hiki就同sunny個硼人走啦!
個燒烤,我幫茄man出左一半錢,哎!財赤又差唔多向住我黎啦!
不過唔緊要啦!之緊要大家玩得開心。之後送左茄man去搭mtr。
我地3個就去左影貼紙相!影時,發現部機真係好唔掂,so d店員俾我地影多次,
$30影兩次,底晒lu,但d相就影得麻麻地,有個職員好慘甘俾我地三個輛流鬧,
可能佢個樣太善良啦!so甘樣,真係唔好意思啦!無心咖!我地,
當時我地真係俾部機激到死死下......影完相,部機唔識彈d相出黎咖!前前後後開鎖,
開左3次,先拎到d相,吹脹。

返到家:
覺得超攰,沖完涼,思聰同我講,話鍾雅容打電話俾我。好啦!
就算我幾攰都好,我都會打返俾佢既。好唔容易先打到俾佢啊!
佢對我講既話題當然又係samson啦!我對佢既話題係我今日所發生既事。
愈想愈想笑!估唔到佢病左,仲笑得出!笑到有點兒"串"氣添!haha...



2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天


No.376 分類: 未分類

「成熟」的美麗總比「幼稚」的可愛來得自然、動人。

覺得呢排上堂超眼訓,點解呢?

化學堂,聽到彬彬、牛屎明係到講咩蘇聯係用歐元,
我就講 - 咩歐元啊?梗係唔係啦!俄羅斯係用盧布咖!
佢地兩個聽完,笑住講 - kimmy,你好清楚喎!
仲叫我做"蘇聯人",ha...係呀!我係蘇聯人啊!點呀?
彬彬之後又講 - 唔止甘咖!佢鍾意個兩個基佬啊ma!
唉...無奈!你個死蠢呀!咩基佬呀!我最憎就係基佬,
我都唔想歧視佢地咖!但真係無計......覺得佢地超嘔心。
仲有,我like既係t.A.T.u.,唔係基佬!加上佢地唔係基既!
起初只係貪有個卓頭先話自己係搞基咋ma!

第三堂miss.kong無啦啦入左黎我地
課室check裙,check頭髮。
check到我時,一隻手指指住我個頭講 -
你個頭,係未真係甘淺色咖?有冇得染過?
不過佢又唔係好惡甘講既!蘭子、hiki都俾佢吉過。

我好少讚異性,但新黎既數學阿sir,
個樣真係靚囉!不得不讚!haha.....
係我地班,個個都一致公認佢係新一代寧波
至靚仔既阿sir - "落緊雨",
而我地讚開寧波黎明可以榮休啦!恭喜恭喜!

普通話學會既bbq,又黎啦!
雖然唔算係d咩既大活動,但之少舊年個次,
玩得幾開心呀!之後啦!
眼見佢地個個都一pair pair情人甘去bbq,
sunny同hiki、benny同佢條女、
程生就同佢個娉婷、si ming ya佢地4個就一定一齊既......
而我?.........又點可以單丁一個人,甘樣衰咖!
所以我就搵左我之巴閉個個俄妃老婆 - - 茄man同我去啦!
最衰啦!kabo、奶ma、爹唔去,如果唔係,我地一定玩得仲開心啊!

放學同茄man、hiki、kabo去左m記食野,因為lunch無乜點食過野。
食完,搭車走人,kabo同茄man一齊去搭秀mo平個部車返家。
個部車,好有原始風味咖!無得嘟8達通;so呢,
我次次係觀塘搭呢部車去秀ma平,都無$既,
豈有此佢,無物必要,我係好少帶$出街,
得張卡咋!好心佢啦!加返部8達通機。
而我同hiki就去ok小巴站搭車返藍田。
搭車時,我問hiki - 我係未有雙重性格?
佢 - 係呀!個人忽冷忽熱、令人好難猜測......
哎!由細到大,都唔止你一個甘話我咖啦!慣晒了!慣晒了!



2006 年 5 月 2 日  星期二   陰天


No.375 分類: 未分類

適可而止地去聰明是好事,但過份的聰明卻惹人厭惡。

要求做既事,成功左一半!kimmy,你係得既!
另外今天來了3個新老師代替走左個3個老師,甘岩呢3個老師全部都有份接手教我地班!哈...哈...

上pe堂,做體操、打排球;
哎!我對球類既運動無天分咖啦!so勁想踢個排球,頂...次次有機會踢咖ma!
條友就望過黎,搞到我興致勃勃之際想踢個排球,最後都係落空。
不過成堂留留長,亦有一次機會俾我踢到個排球,可惜...踢斜左...

lunch同KC、si mong ya、沈、婉如、紫燕去左canteen食,最衰啦!無雞翼...
so 成個lunch,我只係飲左罐檸樂,搞到放學時,個肚"咕咕"聲。......

英文堂,新miss,新作風。唔錯!覺得個miss上半身著得好掂啊!我就係要好似佢甘樣!
25歲時,其實而家都得咖!反正我有件目標衫,但著左,個樣就會老積好多,唔緊既!老d未老d囉!

放學,st.an黎左學校同排球隊比賽;我地幾個係甘狂串個st.an 6號,點知落到去,
睇真d,原來個6號仔,係熟人黎咖!so唔好意思,我地絕對唔係串你!講真咖!收返下!
無實際我簡直對你改觀呀!唔怪得ho wing laam封你做偶像啦!
果然係好野!雖然最後係輸左比st.an,但讚你都係好值得既!

好啦!到今日既重點事件,有條極度不知所謂既pk啦!居然輕薄TC,吊佢呀!佢無病啊?
食屎狗,你真係好「人名其名」囉咩事! - 低"b"仔!好討厭佢d白痴行為啊!
一見到佢個個白痴低b樣,我就極想一拳打過去,brong 7 佢!brong 瓜 佢! 甘多手啊啦!
鬼唔望佢「行路仆親、食野啃親、飲野足親」啊!小心d啦!唔該。
叫佢...收得皮咖啦....EAT LA!哼! 之憎我鍾意既人,蝕底俾人,尤其係愛人!
好心佢啦!要識得保護自己。...曉....好滾啊!

勞氣死我啦!搞到我又攰又餓!有飯食未呀?攰死、餓死啦!.....

15mins之後,本人食左2碗飯!我要化悲憤為力量,戰勝一齊困難!