渴望能跟所愛,有一個關懷彼此的擁抱。
今朝起身時,覺得好攰,但又訓唔著,
因為慣左係9:30時,一定會mar大對眼,
最後,死迫爛迫甘樣迫自己再訓,
訓到12:30起左身,打日記。
覆述返琴日既事俾自己睇下先 -
上數學堂:
靚阿sir一如以往,成日唔記得自己想講d乜!
係黑板做數時,不停甘寫「平行4邊形性質」7粒字,
要俾我地一個好榜樣,唔準偷懶唔寫,
前前後後做一題數足足寫左5次。
then佢吩咐我地做數!我做完數,
佢甘岩行過黎,我就 一手遮住條數,
擺明唔俾佢睇我做成點啦!
之後佢叫我縮開隻手俾佢睇!
閉家料,佢指住我題數,
因為我無好完整甘寫「平行4邊形性質」,
反而只係畫左個平行4邊形,後面加"性質"兩粒字就算!
跟住我就笑笑口講 - 得咖啦!得咖啦!
就甘靚阿sir笑住口俾我趕走左,去睇第二個人做數。
lunch:
我同奶ma企左係出面,見到豬頭炳,我忍唔係笑!
個死人奶ma居然拎條橡筋彈我喎!衰到佢呀!
then我同hiki,kabo係茄man既帶領下去見一個天香國色既人,
嘩....佢塊面有如銀河, 密集式既星斗盡顯係佢塊面到!
又彷彿一個蜜蜂"豆",一間間、一間間的!果然係 - 勁呀!
睇到我同hiki,目定口呆,上返4樓,再望返落2樓,
忍唔住做出兩個手勢,我係到畫"十"字,再10指緊"溝",
為佢祈禱,而hiki就雙手合十甘幫佢求神保佑佢。
奶ma見到我地甘既樣,不禁問我地咩事,
我話我地見到個菠蘿釘。hiki、kabo係甘笑!哎!.....
art堂:
我同蘭子做既個份野完成好晒甘制,尚欠上色就搞掂!
甘我見無聊啦!就不停甘去幫人撕白報紙,足足幫左成5組人,
蘭子都係去幫人,全班得我地兩個最得閒,真係唔知做物好。
甘我幫hiki撕白報紙時,講起個個 lotus open,真係笑到我地死。
尤其係諗起kabo個句 - 佢塊面上面係無一個毛孔係無暗瘡咖!
haha....極搞野喎!之後啦!講完lotus open,就唔知點,
kabo係到串奶ma,hiki都加入,我又係笑!當然我都有份講一、兩句啦!
真係好鬼死憎d人死人臭"b"囉!低"b"仔,做佢個掌上壓啦!哼!
差唔多落堂時,各同學既作品都貼白報紙,貼得7788、
亦差唔多時候去洗野,個個人都一手白膠漿。
甘我同蘭子仍然係最得閒的,so佢幫我按摩個膊頭,
起初我打左個冷震,因為我怕俾人"吱",但之後feel到超舒服,
kabo見到就講 - 喂!你點可以幫個冒牌皇帝按摩咖?
我 - 咩話?你叫我做物野話?冒牌皇帝?我幾時變咖?
真係俾佢吹脹,算啦!我唔會降罪於你既!因為我係彬彬個阿爹,
而彬彬係我個乖仔,你就係彬彬個wife,so唔怪得,唔怪得既! 
放學:
hiki同茄man返左家換衫,奶ma、奶爹就返左家,
乘返我同kabo係學校留係學校到睇呂郭碧鳳對寧波既排球賽。
睇睇下,我望左去ho wing laam個邊,再行買過去對住羅家
講 - 咿!阿家勇,家勇,同wing laam做物痴得甘買既?
羅家講 - 本人尚未娶妻。
我再講 - ho wing laam既何子係下面咖喎!
羅家又講 - 爭未爭囉!(佢講呢句野時,個樣好鬼死得意,又好笑呢)
then,我就阿kabo去打電話。...返到黎,見唔到阿邊個lu!
再睇比賽啦!睇睇下唔知點解kabo同lam king係到大戰,lam king仲拎
住支掃把同垃圾剷追kabo,咿,真係失禮死人啊!好唔容易佢先停戰。
then kabo企返係我隔離,我同佢講 - 佢地既12號幾靚女喎!
kabo講 - kimmy,你唔好成日係到急女啦!
我 - 咩呀!甘真係啊ma!睇靚人,係人都會咖啦!人之常情。
比完賽,kabo同kam king個d返家。
BBQ同打曱甴:
我地普通話學會既bbq都差唔多開始,婉如陪我同si ming ya
去次所換便服。換完落左去操場,我地好多個又係見無聊,就係到踢毽,
唔識踢個d,用手打,我兩樣都有用,因為我對踢毽,一支半解,
都係無謂用太多次腳顯丑啦!
7:00,開結bbq,茄man,自己一個人返左黎先,嘩.....個個茄man著
到條褲好短呀!我就叫人俾左件冷衫佢遮住對腳,費事俾人睇蝕啦!
我地一唔燒,一路傾計!傾得超開心,傾出好多笑料。
8:30時,我地都差唔多燒完,無啦啦地下有3隻曱甴,嚇到d人走夾唔透,
但程生超好笑囉!佢怕曱甴,怕到踩左上張登到,隻手仲拎住支燒烤叉,叉上
面仲有塊豬排,我地好多個人都俾佢呢個動作笑到飛起,開頭仲以為佢係扮驚,
最後原來係真咖!之後楊陰培同另一個唔知物名既朝事,仲有我係到研究個
3隻曱甴,之後,我就拎起舊炭,打死左個3隻曱甴,then個3隻曱甴死左啦!
si ming ya囉!我甘好人幫佢地消滅d曱甴,佢居然話我消滅d曱甴時個樣,好似係
到打小人,哎呀!有冇搞錯咖?我為人服務,佢甘樣黎笑我?太過份啦!
燒完烤,我就係到拎野走人,順帶叫si ming ya同婉如幫我整下我件衫上面個頂帽,
佢地好俾心機甘幫我整齊頂帽佢。跟住阿沈笑住講 - 「嘩....你真係有多人服待啊!
燒野俾你食,幫你整買衫,成個皇帝甘。」之後miss.謝都笑住拍一拍我個膊頭。
haha.....真係幾多人幫我咖!但我都有燒野俾人食喎!尤其係茄man,
不過佢都有燒返俾我食既,燒得仲好靚添!
影貼紙相而俾部機激到飛起:
then我就同茄man、yuling、豆腐一齊走,hiki就同sunny個硼人走啦!
個燒烤,我幫茄man出左一半錢,哎!財赤又差唔多向住我黎啦!
不過唔緊要啦!之緊要大家玩得開心。之後送左茄man去搭mtr。
我地3個就去左影貼紙相!影時,發現部機真係好唔掂,so d店員俾我地影多次,
$30影兩次,底晒lu,但d相就影得麻麻地,有個職員好慘甘俾我地三個輛流鬧,
可能佢個樣太善良啦!so甘樣,真係唔好意思啦!無心咖!我地,
當時我地真係俾部機激到死死下......影完相,部機唔識彈d相出黎咖!前前後後開鎖,
開左3次,先拎到d相,吹脹。
返到家:
覺得超攰,沖完涼,思聰同我講,話鍾雅容打電話俾我。好啦!
就算我幾攰都好,我都會打返俾佢既。好唔容易先打到俾佢啊!
佢對我講既話題當然又係samson啦!我對佢既話題係我今日所發生既事。
愈想愈想笑!估唔到佢病左,仲笑得出!笑到有點兒"串"氣添!haha... |