| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
| 今日有d比人放fly 機敢............. |
今日本應係行山但一起身就有一個電話打來話落雨不如取消~我一念ge 就係落雨末仲好行~真係過喎~但從電話ge 對話佢地好似有d 野敢~+上得我一個果仔有d 驚tim~又+上唔知佢地唔知d 體能係點~無所謂la~我之前幾日sin 行完~休息下都好~但唔行山就要出去食團年飯~我都兩年無食o~今年睇來都要出去食o~
今日play 個敢ge 野~
http://home.kimo.com.tw/ewormeworm/city/fate/01/daylife.htm
星期三男人
極具責任感和正義感的人,對於感情不抱著遊戲態度
外表老實內心卻十分溫柔,對於感情會是衷心渴望的
外型十分具異性與同性緣,會以行動對愛人表示好感
必定誠心誠意的呵護對方
對於一夜情沒有太大興趣,理想伴侶是對感情誠懇的
感情受到挫折通常會痛苦,扮演付出與愛人的角色多
有個敢Ge result~我又唔覺我有外型十分具異性與同性緣喎...........
|
| 刊登時間︰2006-01-28 03:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
唔係化~~~~~
可惜係同性唔係異性呢~~~ Posted at 2006-01-31 01:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CATHY 於 2006-01-30 03:30 PM 發表:
對你唔住呀丸,,麻煩到你,,,,>__________________<
|
網主回覆
果日無山行搞到我好悶啊............
做節真係好悶..........
果日行得成會好good~~
我最愛ge 天氣~~~ Posted at 2006-01-31 01:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|