| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 6 日 星期六 |
 | |
| 開abc 班變左做training~ |
今日一早就到左西貢.........訓得果2個中就要入去~死........一入到去就話取消........okok~敢我就出左去基地外play 水~~成身濕曬~~哈哈哈~~~之後play 左一陣~就有個教練話不如去爆林~~我一聽倒就超開心啊~~立即起行上山~~只係行左2K+上80m倒~都行左成個中~~一入左個林就爆走la~超正啊~~~全身濕曬個個都係咁go~~~又落澗行又點又點敢~~~真係好正~~~

成班人爆林爆到惾左啊~~~~~
真係好long time 無爆林爆得咁開心la~~~個個人都好得~~爆完林之後就番基地再play la~~play 完食飯之後就再上山夜行la~夜埋個行就成班人吹水la~之後就go home la~番到home 都成3:00am..........
|
| 刊登時間︰2006-05-07 01:46 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|