野人生活
今日係2005年8月5日
我可能日後都會寫日記~
但唔知幾時會close呢~
tomip
暱稱: 丸(friend)
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記?!
旺角一日.........
一級況繩下降教練完成...
攀石............
hight event AI train...
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 123
今日人氣: 9
累積人氣: 7384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 6 日  星期六 晴天
開abc 班變左做training~

今日一早就到左西貢.........訓得果2個中就要入去~死........一入到去就話取消........okok~敢我就出左去基地外play 水~~成身濕曬~~哈哈哈~~~之後play 左一陣~就有個教練話不如去爆林~~我一聽倒就超開心啊~~立即起行上山~~只係行左2K+上80m倒~都行左成個中~~一入左個林就爆走la~超正啊~~~全身濕曬個個都係咁go~~~又落澗行又點又點敢~~~真係好正~~~

成班人爆林爆到惾左啊~~~~~

真係好long time 無爆林爆得咁開心la~~~個個人都好得~~爆完林之後就番基地再play la~~play 完食飯之後就再上山夜行la~夜埋個行就成班人吹水la~之後就go home la~番到home 都成3:00am..........

刊登時間︰2006-05-07 01:46 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tomip 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]