野人生活
今日係2005年8月5日
我可能日後都會寫日記~
但唔知幾時會close呢~
tomip
暱稱: 丸(friend)
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記?!
旺角一日.........
一級況繩下降教練完成...
攀石............
hight event AI train...
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 123
今日人氣: 15
累積人氣: 7390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 13 日  星期六 晴天
入基地~

lee日真係有d 唔開心.......但學左好多野~我今日一早就開班~lee 個outing對上次帶以經係9個月前ge 事la~so 我對成行倩都唔太記得........so 我覺得我真係教得好不知所謂.......今日一隧人有5個trainer~但得我一個人教其他ge 人就保充~我知果一下真係有好大壓力~仲有一個係大當家tim.....我教緊野ge 時候d trainer 個樣有小小變左我就驚我講錯野la~驚一驚~之後個脑就空白曬......我覺得自己ge 準備都係不足sin 會敢.......我真係差........雖然之後做D B ing ge 時候d 學員都覺得我教得幾好~但我覺得如果唔係我教佢地會學得更加多野law........我真係過唔倒自己果關.............返到home 真係幾唔開心~好采msn有人同我吹左成個中水sin 好d..........佢不停敢比我煩左成個中都肯聽我講野~我真係好多謝佢啊~~~~~

刊登時間︰2006-05-13 04:11 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tomip 的日誌)


涼粉 於 2006-05-17 09:58 AM 發表:
黎喇黎喇留言過你了,,,,,好耐都冇留過咁~~~~
做咩唔開心呀好少有bor,同人吹吹下水你就唔鬼記得ga啦!!!
最近點呀有時間開始溫書嗎???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

時間...........LEE 期真係想死~個個星期都有幾個test 啊~交homework啊~~~仲要上山tim~一要番學就訓得果幾個中~唔開心就自己law 來ge~我自己準備不足.......我最近又肥左3 磅啊...........
Posted at 2006-05-17 02:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]