| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 13 日 星期六 |
 | |
| 入基地~ |
lee日真係有d 唔開心.......但學左好多野~我今日一早就開班~lee 個outing對上次帶以經係9個月前ge 事la~so 我對成行倩都唔太記得........so 我覺得我真係教得好不知所謂.......今日一隧人有5個trainer~但得我一個人教其他ge 人就保充~我知果一下真係有好大壓力~仲有一個係大當家tim.....我教緊野ge 時候d trainer 個樣有小小變左我就驚我講錯野la~驚一驚~之後個脑就空白曬......我覺得自己ge 準備都係不足sin 會敢.......我真係差........雖然之後做D B ing ge 時候d 學員都覺得我教得幾好~但我覺得如果唔係我教佢地會學得更加多野law........我真係過唔倒自己果關.............返到home 真係幾唔開心~好采msn有人同我吹左成個中水sin 好d..........佢不停敢比我煩左成個中都肯聽我講野~我真係好多謝佢啊~~~~~
|
| 刊登時間︰2006-05-13 04:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
涼粉 於 2006-05-17 09:58 AM 發表:
黎喇黎喇留言過你了,,,,,好耐都冇留過咁~~~~
做咩唔開心呀好少有bor,同人吹吹下水你就唔鬼記得ga啦!!!
最近點呀有時間開始溫書嗎???
|
網主回覆
時間...........LEE 期真係想死~個個星期都有幾個test 啊~交homework啊~~~仲要上山tim~一要番學就訓得果幾個中~唔開心就自己law 來ge~我自己準備不足.......我最近又肥左3 磅啊........... Posted at 2006-05-17 02:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|