野人生活
今日係2005年8月5日
我可能日後都會寫日記~
但唔知幾時會close呢~
tomip
暱稱: 丸(friend)
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記?!
旺角一日.........
一級況繩下降教練完成...
攀石............
hight event AI train...
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 123
今日人氣: 12
累積人氣: 7387
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 26 日  星期五 晴天
行C 子山~

今日無啦啦要早起身行山~我都係昨晚sin 知~但都去行~今次三個人行~好開心~一開始行時真係好熱~最唔like 熱行山~一早行得都幾痛苦~仲要背負3x lb.........一路行一路吹下水都幾ok la~一路都不停睇map~找路~可以train下~

食完個lunch 之後仲行錯左路tim~好采行左10 m 倒就知雖左~~行下行下好快又上到頂~~成班人上120m都係用左10-15min~好快~上到頂就影左一大輛相and play 左一大輛野~之後仲行左去一瑰大石play 左一餐tim~

lee 度有好多人攀石嫁~~

C 子山上攀石~

之後落山la~~點知一路play 一路行~行錯左路都唔知~最後要行埋望夫石~又play 一大輛~之後就成班人食野~之後就出mk~因為之後仲要食飯因為有人生日~出左去一個人等左成個中~之後sin 起行食野~最後成2:XXam sin 番到home.......好累啊.......

 

刊登時間︰2006-05-28 02:48 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tomip 的日誌)


sealion1986 於 2006-05-29 06:31 PM 發表:
FDFD~有咩戶外活動 or spot~暑假會開班!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我可能會攀石多啊~~~
你不如都考番個一級攀登la~
之後一齊join 佢地個會play~
我now 都有幾個friend 想考二級so train 緊~~
多d 人好play D~ 
我都可能係training 多~~
and 我可能會試下play 水ge 野~~
Posted at 2006-05-29 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]