| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 27 日 星期四 |
 | |
| 好慘啊lee 一日.......真係出左好多血 |
今日一起身就出左去攀石~點知到左之後一個人都無........原來一早黃雨取消左.......等我仲等左咁long time ........2:00pm 就一個人行下行下念起今日係sesi ge 生日~之後我就打左去找人play la~原來一日內有幾樣野做都幾好唔攀石之後都仲可以有野play~之後我又一個出左去mk 睇野la~到左3:00pm 之後問下人睇下d 人到左末~點知只係得sesi一個~~敢我就同佢睇野la~原來同女仔行mk 時自然會比一個行慢好多倍~一個人行mk 有時都幾好嫁~~之後一路行一路吹下水~點知4:00pm 就佢地都到左la~連clara 都到埋tim~之後就幾個人去左出血~lee 個係我人生中第一次出血~人生中第一次出血就係因為sesi 想找friend 一齊出血~so 我就倍左佢地出血........本來都無念住出血攀唔成就出la........出血一d 都唔痛~只係打幾下針小小痛姐~出血ge 時候~個nurse 話我條血管特大~so 就叫我唔好再出力足緊x 野~出血出得好快~好快就ok 左al~可以走人~之後就幾個人出左去mk 買頭燈~點知買唔倒~敢就成村人又出左去深水po~睇找找下就找倒la~之後就完成左個mission~之後行左一陣買左d pc 野就出左去食野~食大家樂~都係敢la~食左大家樂~之後仲走去食糖品~食左之後就go home la~我同clara 一齊go home 送佢go home~點知go home 中間就出現左一d 我都好估唔到ge 事~真係估唔倒~我只係問左clara 幾個問題~之後就吹左成幾個中~真係估唔倒之後我就有樓下同佢吹左好多好多野~~~我feel 倒佢仲好似想喊tim~之後我就收左口go home la~
|
| 刊登時間︰2006-07-29 12:36 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|