| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-05-09  |
分類: 未分類 |
今日係day 2
第一堂就係中文堂
之後係music堂
天空之城都幾好聽呀!
然後就係英文堂
由於係代課老師
所以好想ko6點
終於到小息啦
我睇到d人喺操場打6點 (講笑)
小息後就係cs啦
唉......超點呀(由其是6點)
其餘啲堂都好ok
eg:
math,chinese,drama
終於都放學啦!
放學之後我就要去學樂器--小號
6點明明話黎我home玩
之後lo lo 妹(Dainel)都話黎
我學完音樂之後
去找佢地
上左圖書館找
找唔到
去露天茶坐找
先找到lo lo 妹
lo lo 妹就話6點係seven
lo lo 妹在做HE
我叫佢走
佢就做埋先
好啦
可以走啦
點知去到seven見唔到6點
打電話比6點
6點話佢係home
真係比佢激死呀
好啦!6點就話佢黎
點知我同lo lo 妹去到我home
6點就話唔黎
你話死唔死呀
lo lo妹在我home做功課
11點10分(以我home的時鍾為準)先走
以話係去我home去得最久和最晚的同學啦!
我送完佢走
之後我便回home
明天去一個三日兩夜的camp
所以明天和後日都冇時間寫
我去完之後我一定會話比你地知的
好啦
大後日見
我要睡啦!
各位88啦!
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|