黎到我個qooza,要做d咩呀? 一定係留言啦!留完言先好走呀!
劉To的個人日記
黎到我個qooza,要做d咩呀?
一定係留言啦!留完言先好走呀!
tomlau123
暱稱: 寂寞的春天
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我的論壇開幕啦
d數學好難呀
學小號
去左觀塘
今日冇咩特別
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 26
今日人氣: 79
累積人氣: 1170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 9 日  星期五   酷熱


2008-05-09 愉快 分類: 未分類

 今日係day 2

第一堂就係中文堂

之後係music堂

天空之城都幾好聽呀!

然後就係英文堂

由於係代課老師

所以好想ko6點

終於到小息啦

我睇到d人喺操場打6點(講笑)

小息後就係cs啦

唉......超點呀(由其是6點)

其餘啲堂都好ok

eg:

math,chinese,drama

終於都放學啦!

放學之後我就要去學樂器--小號

6點明明話黎我home玩

之後lo lo 妹(Dainel)都話黎

我學完音樂之後

去找佢地

上左圖書館找

找唔到

去露天茶坐找

先找到lo lo 妹

lo lo 妹就話6點係seven

lo lo 妹在做HE

我叫佢走

佢就做埋先

好啦

可以走啦

點知去到seven見唔到6點

打電話比6點

6點話佢係home

真係比佢激死呀

好啦!6點就話佢黎

點知我同lo lo 妹去到我home

6點就話唔黎

你話死唔死呀

lo lo妹在我home做功課

11點10分(以我home的時鍾為準)先走

以話係去我home去得最久和最晚的同學啦!

我送完佢走

之後我便回home

明天去一個三日兩夜的camp

所以明天和後日都冇時間寫

我去完之後我一定會話比你地知的

好啦

大後日見

我要睡啦!

各位88啦!