H1N1終於黎到學校la
今日有好多人發燒
仲好似有D人有H1N1嘅徵狀
01同猿人都發燒
猿人37.5°
可憐嘅1D 1C同所有嘅F.4
咁熱都冇得開冷氣機
唔知會唔會停課呢?
我都有D頭暈tim
><<><><><><><><><><><><><><><><
侏儒張世豪好X街
買file $3/1個
都要出通告-.-
><><><><><><><><><><><><><><><
八 號 東 北 烈 風 或 暴 風 信 號 在 下 午 5 時 55 分 發 出 。
本 港 地 區 今 晚 及 明 日 天 氣 預 測
吹 強 風 程 度 東 至 東 北 風 , 晚 間 及 明 早 吹 烈 風 , 明 日 漸 轉 吹 東 南 風 。 有 狂 風 大 雨 。 明 日 氣 溫 介 乎 25 至 29 度 。
展 望 : 星 期 三 仍 有 驟 雨 。 隨 後 一 兩 天 漸 轉 天 晴 。
|