我今日過得好平凡~.~番左學校,訓~本身今日11點幾放~點知比miss叫去抄野,抄到4點幾先走得,唉~
我決定左5讀la,我知道我第時ge路5會好行架la,但係行左就5會後悔,,
miss楊,你做咩甘傻女呀,你地平時點教我地?我地又冇左個好老師la><