星期五.....
好開心........我聽日又可以放假
今日派d卷都ok啦
中文幾好...英文差少少....cl同pth出乎意料地好
不過因為我之前d maths太差.....我可能入唔到理科呀
唉..........
lunch去左海星食,勁飽呀
飽到我去swim之前
食完luch就去左drama........唉....
去到差唔多5點先有得走
仲耍去多2日.....我真係驚我會悶死
走左之後我俾左mani$4.7佢
佢話捐$$俾paper facsion
少少都好過冇^^係咪先??
之後送左佢番屋企...我就番屋企.....
番到屋企之後........同人msn.....仲有打左陣cs
我就去左自殺
泳池d水凍都我on左
同自殺分別唔係咁大
游左一陣就走.......我仲要俾左17蚊
鬼叫我唔記得帶學生證咩
番到屋企打左2場完唔到的信長
最後只好睇code geass
原本我好想訓...不過我要等涼衫
所以睇左2集
好眼訓...唔打喇
|