呂呂之野望
come on
黎睇下啦
tomlui579
暱稱: 呂呂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-04
2009-04-13
2009-03-30
2009-03-18
2009-03-15
文章分類
全部 (149)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 149
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 1448
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 28 日  星期六   晴天


2008-06-28 分類: 未分類

星期五.....

好開心........我聽日又可以放假

今日派d卷都ok啦

中文幾好...英文差少少....cl同pth出乎意料地好

不過因為我之前d maths太差.....我可能入唔到理科呀

唉..........

lunch去左海星食,勁飽呀

飽到我去swim之前

食完luch就去左drama........唉....

去到差唔多5點先有得走

仲耍去多2日.....我真係驚我會悶死

走左之後我俾左mani$4.7佢 

佢話捐$$俾paper facsion

少少都好過冇^^係咪先??

之後送左佢番屋企...我就番屋企.....

番到屋企之後........同人msn.....仲有打左陣cs

我就去左自殺

泳池d水凍都我on左

同自殺分別唔係咁大

游左一陣就走.......我仲要俾左17蚊

鬼叫我唔記得帶學生證咩

番到屋企打左2場完唔到的信長

最後只好睇code geass

原本我好想訓...不過我要等涼衫

所以睇左2集

好眼訓...唔打喇



2008 年 6 月 26 日  星期四   晴天


2008-06-26 分類: 未分類

今日悶到你

番學tsa....頂...悶到嘔

d問題好低能

派卷..........

第1份

maths........195

對我黎講.....死左

第2份

geog............86呀^^

睇黎我係全班最高分(男仔)

之後去左sn...因為冇團p...所以有d悶

今日就係咁....無聊地過去



2008 年 6 月 25 日  星期三   晴天


2008-06-25 分類: 未分類

 今日無啦啦多左日假

不過我冇都唔知,7點就起左身

好彩媽媽話我知唔洗番學

到左10點左右

打左第1場團p

我地35min就俾人地gg左

唉..........我地要檢討下

我唔想信長盃俾人第1round就踢左出局呀

原本諗住去睇戲

點知無啦啦又話唔去

搞到我都唔知搵咩做好

之後同人msn同睇code geass

一睇睇左5集.............

超好睇!!!!!!!!!

之後又打信長喇

唉.......聽日就要派卷

點算好??我覺得今次考得唔夠好

唉.....到時先算啦

希望可以入到4B啦^^



2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


2008-06-23 分類: 未分類

 wa........考完試喇

我感動到想喊呀xd

我覺得今次exam唔會太好

不過都唔會太差

同上次差唔多就得

今日考完之後梗係去sn啦

打左3個鍾,3場都win呀

哈哈哈哈哈哈哈哈

番到屋企之後又打信長.......

考完試,感覺真好

一哥生日快樂

祝你一年比一年壯

一年比一年勁

仲有........記住高得快d呀^^



2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


2008-06-21 分類: 未分類

wa.......有成20年冇打日記

搞到我唔知打咩好.......

今次exam我估唔到

我估唔到個結果

我驚死得好慘......

如果死左.....我會點??

唉..............

講第2樣,exam就完

真係勁開心,我又可以打機喇

哈哈哈哈哈哈

係琴日,sperm團已經成立左

大家要做一條強勁ge sperm呀

係琴日,我大佬去左旅行

我有10日可以一個人訓晒張床

哈哈哈哈哈哈