無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
冇事喇,,,開心番,,知道有人會對妳好就得啦:),,但係我諗我係口不對心-.-
唔好因為咁唔理我呀妳:p
難道要我對著你句句要生要死~
生完日第4日,,許願許左既野我已經唔想要...
可能ik鬧得我岩...我唔可以行番佢之前條路:(
我呢家做到既只有祝福妳地..
我沉迷1樣,令我冇咁傷心,,
世有伯樂然後有千里馬。千里馬常有,而伯樂不常有
馬仔,呢句野唔係暗示妳
我真係覺得好有意思- -
我知妳係1隻好既馬XD
所以妳搵到1個伯樂係正常既-.-
係人都想要隻馬多過要隻豬啦-.-sosad
開始言無輪次
總知我要等呢1個伯樂啦,,妳呢隻千里馬同我乖乖地服侍妳主人
有冇1條穩定小小既link比我睇1場世界杯呀大佬
疾到唔想睇-.-
我係咪應該聽多d呢首歌呢
原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人
為何沒有這條校訓
定係要聽呢首絕哂望既歌呢-.-
願明天 能不再為妳痴纏
明白改不變 妳亦離開很遠
就算花光心機守每一個諾言
最後誰又會可憐
留低即使很多的透支
如今已做錯 記下了只有缺點
太心痛是我的一手包辦令妳心變酸
彌補如何還是太遲
個答案...我諗只有妳1個知...
希望我等到啦
希望啦
下面膠歌
心中只有夢 一天終再聚 未來在望
I LOVE YOU FOREVER-.-
愛妳 有些痛楚 有些不公平
FOREVER LOVE
FOREVER LOVE
我只想我用這一輩子去愛你
DON'T FUCK ME SORRY SORRY
都係個句-.-
留CM呀凸
|