今日7點1出門口....好凍呀...余倫金日冇番....跟住上周會...好悶呀佢講果d野....
上到去交功課...成班俾人罵...話我地總共欠左53樣功課...
車...我都冇欠功課...咁都罵埋我..
跟住上堂悶...訓左兩堂...放學同個fd番屋企....知到左一樣野..
現在錯敗感極高....其實呢樣野我一早古到..只係個陣唔很定..
但係現在以經很定左...= ='.....慘!!!
現在以結他視為第一...冇野取涕到 = ='