無奈日誌~(日日打嫁==')
無奈..無奈同無奈
tommy1122
暱稱: 無奈
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-29
2008-01-28
2008-01-24
2008-01-23
2008-01-22
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 147
今日人氣: 0
累積人氣: 703
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天


錯敗感極高... 感動 分類: 未分類

今日7點1出門口....好凍呀...余倫金日冇番....跟住上周會...好悶呀佢講果d野....

上到去交功課...成班俾人罵...話我地總共欠左53樣功課...

車...我都冇欠功課...咁都罵埋我..

跟住上堂悶...訓左兩堂...放學同個fd番屋企....知到左一樣野..

現在錯敗感極高....其實呢樣野我一早古到..只係個陣唔很定..

但係現在以經很定左...= ='.....慘!!!

現在以結他視為第一...冇野取涕到 = ='

 

 






訪客留言 (返回 tommy1122 的日誌)


alanyu 於 2008-01-09 08:11 PM 發表:
咩野令到熙哥你錯敗感咁高呀~?...
等我估下先...嗯...你除左結他都無咩野LA~...(P.S除左女....嗯..+w+)有異意嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有異意....你話咩除左女呀....想死呀
Posted at 2008-01-09 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuki 於 2008-01-03 07:02 PM 發表:
咩黎呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= ='.....關你咩是....
Posted at 2008-01-03 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]