今日真係得一個字 —驚
無端端收倒張音樂老師既傳召紙仔,叫我lunch time 落去見佢
一 路落去都仲驚緊"你唔係叫我詩歌比賽拉小提琴牙,我部琴發霉了=="
點知入到去唔係見倒個音樂老師,而係見倒個F.7既姐姐企左響度,當我想去睇下有冇入錯門口,佢叫住左我....
完來係笛隊~........
不過同小學唔同既,小學都淨係吹果隻普通平時吹開果隻,不過今次要吹果枝勁大枝,都係第一次見
佢問我有冇興趣玩,我緊係唔會考慮啦,還掂都冇野做(不過佢連續兩次當左我做F.1,我真係似咩?!)
不過我發覺吹笛果d都好靚女/得意 (我緊係除外啦==")有個笑果陣簡直係^^ ,個F1仔都好得意(那個剛由F.1升上黎果個,你有咩立場講人地係F.1仔呀)
|