my blog


個人資料
tommy1994717
暱稱: WTS
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  
月 曆
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新日誌
2008-07-14
祝聖火快樂
阿南我撐你
2008-03-02
2008-03-01
日誌分類
全部 (88)
rurika 同人地帶 (1)
好無聊 (1)
未分類 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 66
今日人氣: 1
累積人氣: 1434
搜 索
RSS Feed

2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


2007-12-25 分類: 未分類



2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


平安夜 分類: 未分類

11:45am唔知平安夜有咩做呢,應該都係同屋企一齊過(可以話係係肯定了)

 唔打機lu,悶

聖誕節啦,都仲未信倒基督教,算

做陣做課先 




2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


第一次......... 分類: 未分類

第一次做義工呀!

今朝同一早起身(七點半呀),去到沙田圍等江大小姐........(等到我木左)

等左十分鐘.........

義賣玩具仔. . . . .

五蚊件,十蚊三件(好似響度買翻版咁==)

做到六點(仲勤力過打工仔呀)

番到黎死死下.......

好似有少少感冒,好明顯係俾江小姐野................

 




2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


2007-12-08 分類: 未分類

Are you lost
In your lies
Do you tell yourself I don't realize

Your crusade's a disguise
Replace freedom with fear
You trade money for lives

I'm aware of what you've done

[Chorus]
No no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your time is borrowed
Your time has come to be replaced
[End Chorus]

I see pain
I see need
I see liars and thieves
Abuse power with greed

I had hope
I believed
But I'm beginning to think that I've been deceived

You will pay for what you've done

[Chorus]
No no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your time is borrowed
Your time has come to be replaced
[End Chorus]

Thieves and hypocrites
Thieves and hypocrites
Thieves and hypocrites

[Chorus]
No no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your time is borrowed
Your time has come to be replaced

No no more sorrow
I've paid for your mistakes
Your time is borrowed
Your time has come to be replaced

Your time has come to be replaced
Your time has come to be erased

[End Chorus]
 



2007-12-08 分類: 未分類

唉,基督徒係d咩黎嫁

咁既基督徒真係少見

 

仲諗住襯聖誕信基督教

真係慘

 

 

 

 

聽日先講咩事 

 

 

 

 

 

 

 




2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 未分類

睇完一套叫鬼怪屋既卡通卡,雖然係卡通,但其實都幾驚嫁

不過裡面既情節令我諗番起細個既時候

大約四、五歲果陣,我唔知係唔係發夢,咁就差唔多晚晚訓教都有D野見倒

我最記得既就係見倒對面既樓D窗,成日都見倒D卡通人響D窗度

我就記得我見過一隻好似叫OK 狗,托住下琶,響個窗度出現

雖然依+講番好似好滑稽,但係D事真係好深印象

但真係唔知點解 




2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


2007-11-17 分類: 未分類

今日好番好多,一早就去左拎提款卡(rurika 唔好講呀!)

但係點解係紅色嫁==

果張信用卡(正確名稱係消費卡至岩,不過佢其實都係萬事達卡)要等多兩個禮拜先有,好期待呀

 




2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


驚∼ 分類: 未分類

今日真係得一個字 —驚

無端端收倒張音樂老師既傳召紙仔,叫我lunch time 落去見佢

一 路落去都仲驚緊"你唔係叫我詩歌比賽拉小提琴牙,我部琴發霉了=="

 點知入到去唔係見倒個音樂老師,而係見倒個F.7既姐姐企左響度,當我想去睇下有冇入錯門口,佢叫住左我....

 

 

 

 

 

完來係笛隊~........

不過同小學唔同既,小學都淨係吹果隻普通平時吹開果隻,不過今次要吹果枝勁大枝,都係第一次見

佢問我有冇興趣玩,我緊係唔會考慮啦,還掂都冇野做(不過佢連續兩次當左我做F.1,我真係似咩?!)

不過我發覺吹笛果d都好靚女/得意 (我緊係除外啦==")有個笑果陣簡直係^^ ,個F1仔都好得意(那個剛由F.1升上黎果個,你有咩立場講人地係F.1仔呀)




2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


2007-11-07 分類: 未分類

召喚CM 中.....

 



2007-11-07 分類: 未分類

yaya!

英文預左一定冇可能合格所以48分都唔失望

科學都預左會高分,所以都唔係有咩特別91/100 89/97

不過數學就幾高分下呀(對於我黎講啦)78/100

希望其他既科會高分啦XD

update 左個背景音樂,名叫Remember The Name

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »