| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 我隻狗!=v= |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 1 月 30 日 星期二  |
| 今日pe...踢完波好累...訓覺覺lu |
今日中文miss又冇番//正...中文之後pe...踢完波.累到想死..之後..放左學再打左陣波就番左屋企....番到屋企就想訓lu..聽日d堂好悶..又要死= =
|
| 刊登時間:2007-01-30 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
2007 年 1 月 28 日 星期日  |
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
2007 年 1 月 26 日 星期五  |
| 今日打波...好玩^^溫書溫書~ |
今日上d堂都幾好呀..生物堂miss又冇返..其他堂ok...不過堂堂都好想訓~~~~放左學成班去左打波..打到傻晒..不過好正..番到屋企要努力溫書>w< |
| 刊登時間:2007-01-26 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 25 | »
|