總結琴日同今日既成績 金:0 銀:0 銅:2 話說就跳高4條友參加 我就其中一個 之後陳最早比人kick左 原本估計鄭會輸比我 點知佢觸左4次桿都唔掉-6精 我當然係第三名 第二日就有100M決賽 心理壓力好大 個癲狗 嘩...咬到我體無完膚 輸左Lu 第四名是我 第三名同我相差半秒炸\口/ 輸得咁唔底 接住下一個EVENT-四社4X100 在我毫不知情情況下 比林寫左我名 誤打誤撞咁囉到第三 番到屋企就發現自己紅紅地 >__<下年目標 1500M,800M 唔可以比星WIN的\ 口 /
今日同謝文,曾嘉 早上去山打波 原本計劃練跑 點知佢帶埋波黎打 跑得一陣 就比個波吸引到我去打 >3<我覺得我神準左 射key 射準左好多 同埋我大約12秒跑到100m ><我要win第一 [距離陸運會重有3日]
成年無打bolg 希望有人見到我 今日體育課無帶PE服 搞到要罸企 不過幾好玩0.0v 唔洗跑 但又可以打波 心情輕鬆 [距離陸運會重有5日 誓要囉到一面以上金牌 如果唔再玩online]
我依家開始玩番機啦有冇人掛住我呢?