我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

[[**心被你偷了**]]

2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天

今日都幾早返到學校,,,但係又冇乜點溫過豬-.-""

測中史,,,都合格既,,,唔錯唔錯/\/\"

上math派卷喇,,,幾驚呀,,好在60分咋>\/<""

英文堂都幾悶,,,係咁等個lunch,,,-/\=""

lunch果陣比c子點呀,,,佢老味!!!!又話有KFC!!!!

點知冇,,,食左餐貴野TAT"",,,算啦,,唔緊要....

放學之後去左踢波呀!!!!!>\/<"""

勁正呀,,,2分半鐘入左3球喎!!!破晒紀錄加離晒睪呀!!!!

心情十分之興奮,,,唔講我果球金球比你聽都唔得!!!*\/*""

首先就係邊線推波,,,唔知邊個係度mark我,,,

比我cup過左,,,之後好似重有個謝焯林係度阻我,,,

搞到我連個龍到睇唔到-.-"""就憑我既感覺試下射啦.\___/.""

點知一射,,,曲聚加小小彎咁飛左去死角,,,彈多下眉低先入,,,

真係正到彈起,,,[[一開始我係唔知入左架,,,比謝焯林成個遮左,,

睇唔到個近柱,,之後我問留言係咪入左,,,佢先話係,,,不過我入左果球佢地

成班o晒嘴,,,]]爆開心,,,咩都唔記得晒LU,,E家專心踢波啦!!!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 160 | »