今日都幾早返到學校,,,但係又冇乜點溫過豬-.-""
測中史,,,都合格既,,,唔錯唔錯/\/\"
上math派卷喇,,,幾驚呀,,好在60分咋>\/<""
英文堂都幾悶,,,係咁等個lunch,,,-/\=""
lunch果陣比c子點呀,,,佢老味!!!!又話有KFC!!!!
點知冇,,,食左餐貴野TAT"",,,算啦,,唔緊要....
放學之後去左踢波呀!!!!!>\/<"""
勁正呀,,,2分半鐘入左3球喎!!!破晒紀錄加離晒睪呀!!!!
心情十分之興奮,,,唔講我果球金球比你聽都唔得!!!*\/*""
首先就係邊線推波,,,唔知邊個係度mark我,,,
比我cup過左,,,之後好似重有個謝焯林係度阻我,,,
搞到我連個龍到睇唔到-.-"""就憑我既感覺試下射啦.\___/.""
點知一射,,,曲聚加小小彎咁飛左去死角,,,彈多下眉低先入,,,
真係正到彈起,,,[[一開始我係唔知入左架,,,比謝焯林成個遮左,,
睇唔到個近柱,,之後我問留言係咪入左,,,佢先話係,,,不過我入左果球佢地
成班o晒嘴,,,]]爆開心,,,咩都唔記得晒LU,,E家專心踢波啦!!!!!
|