今日返學都唔幾開心既,,,上math堂,,林sir條仆街又罰我-.-"""
唔撚做你d數喇,,,訓教,,,
I.S堂,,,I.S書都冇拎出黎>00<""
LUNCH之後上GEO,,好慘呀,,上堂唱歌之嘛,,,
咁就抄,,死7蕉.\,/.""",,,
一求唔到MISS蕉唔好抄就去左踢波,,,入左2球,,勁開心,,/\/\""
但係比人屈[[屌屌]]
波子無啦啦話我放屁,,,仲叫我屁王,,,明明冇放架嘛T/\T""
搞到我狂笑,,,冇力射波,,,如果咪可以入得更加多架!!!!!
乖D啦我,,,求下我啦-\/=""
|