今日成11點幾先起身,比阿媽鬧到我一面屁,話我夜訓遲起喎,咁暑假係比我架嘛,比你架咩,咁早咪又係打機,又唔比人打機,又要早起身,唔通睇埋d on99卡通牙,你睇我都唔睇啦,咁就上吓網喇,又同城城玩icq咁,先記得我要做功課,做左半個鐘,個阿sir都唔知係咪好病,比埋d未教既比我,都唔識做.....空晒...咁就又打機喇,打打吓城城話去踢波,就去踢喇,我都好想踢波,大約2點半就搭車,去左元朗踢,城城話果個場好正呀,不過都唔錯呀果度,我帶佢去既,之後我就叫埋我堂細佬,波子去,波子第一次早到呀!!勁正
,咁就同城城一齊去喇,行左10分鐘路,到左喇..重有人早過我地,踢左陣就同人鬥波喇,我地炒人呀,勁正,第一次同人鬥波炒到人,我又係咁助攻喎,原來傳比人入波,會同入波果個一樣咁開心架,好正呀,所以我決定轉型,變一個傳得,射得,過得,帶得既中場,如果我有d speed就好喇,可以做埋前鋒,但世事不能盡如人意,我都係鐘意做中場,好開心,好似自由人架,又唔多洗回防,因為我係進攻中場嘛
.....
之後第2次同人鬥波,已經係4點幾既事喇,今次要同大人鬥呀,d人身位好勁呀,我地係咁輸
,之後我左入左黎,d攻擊力好似大左咁(我覺架咋),攻擊就好似勁左,但係防就弱左喇,因為我冇回防嘛,之前果個就唔多攻,成日都防守,我就係咁攻,我一個都過到1.2個,有次重過左3個之後交比城城,城城唔入咋..差小小,不過我係唔會怪佢,因為我都唔會入,我射波唔係叻嘛,比佢射啦,最後我同佢既努力冇白費喇,林走果陣我做助攻城城入波,太開心喇,我覺得同城城夾得好好咁,可能係我e家轉型左,唔會自己過會交吓波咁.第1次覺得自己轉左型,果種感覺好特別..第1次有e種感覺,又可能我好信任城城,知交比佢就會入啦...哈哈...今日太開心喇,寫左好多野tim∼我知你地覺得有d悶,sorry...

波子今日同人鬥波做龍呀,做做吓我叫佢打後衛,因為我冇力跑喇,一開始我助攻助守,原來咁支力架,跟住覺得波子打後好過做龍喎,佢怕波既...激死我喇,咁我做龍果陣有人射波喎,我唔知點解用左排球果d技術黎擋波,勁搞笑呀!!人地笠我,我就托高個波,再用下手打返出去,我都唔知想點...好似有d冇肉排球喎,是但啦...但係我隻手冇力,打到去大禁區咋....好屎呀..不過果個係足球..

|