|
|
neW b10g` 2009 年 2 月 21 日 星期六
今日吾知點解6點半就起左身,之後聽歌聽到11點半就去左田羅屋企樓下,而銘都到啦..
就坐田羅個老豆部車過屯門湖山,見到好多其他學校既人係個場度..我地咪坐係度等其
他人黎囉,過左冇幾耐d人就黎喇..睇埋信義踢完就到我地踢喇,,我地攻得太急啦..成日
比人搶哂d波走,一係就踢走佢=].而我既表現就麻麻囉.銘有一次機會差少少射入,不過
吾緊要啦,,今場能夠和到鄉中算吾錯嫁喇..下場對郭一韋要炒佢呀!!
*時間; 2009-02-21 09:42 PM
*留cm牙; [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
dav_ho 於 2009-02-22 03:35 PM 發表:
路過 CMCM..
|
網主回覆
多謝 Posted at 2009-02-22 04:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝先^^..不過我既表現麻麻..結果係和波 Posted at 2009-02-22 08:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fokyan 於 2009-02-21 10:33 PM 發表:
cm f0r y0u`
|
網主回覆
多謝^^ Posted at 2009-02-22 08:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|