tommyhe
暱稱: 阿安
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 162
留言總數: 1472
今日人氣: 31
累積人氣: 6718


 neW b10g` 2009 年 2 月 21 日  星期六

今日吾知點解6點半就起左身,之後聽歌聽到11點半就去左田羅屋企樓下,而銘都到啦..

就坐田羅個老豆部車過屯門湖山,見到好多其他學校既人係個場度..我地咪坐係度等其

他人黎囉,過左冇幾耐d人就黎喇..睇埋信義踢完就到我地踢喇,,我地攻得太急啦..成日

比人搶哂d波走,一係就踢走佢=].而我既表現就麻麻囉.銘有一次機會差少少射入,不過

吾緊要啦,,今場能夠和到鄉中算吾錯嫁喇..下場對郭一韋要炒佢呀!!



*時間;
2009-02-21 09:42 PM

*留cm牙;  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tommyhe 的日誌)


dav_ho 於 2009-02-22 03:35 PM 發表:
路過
CMCM..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝
Posted at 2009-02-22 04:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rong741085 於 2009-02-21 10:50 PM 發表:
你地要比心機
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝先^^..不過我既表現麻麻..結果係和波
Posted at 2009-02-22 08:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fokyan 於 2009-02-21 10:33 PM 發表:
cm f0r y0u`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝^^
Posted at 2009-02-22 08:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]