|
|
neW b10g` 2009 年 3 月 9 日 星期一
今日8點番到學校..頭2堂電腦堂唔上去- -
數學堂小測死哂,又比人係咁串-_-
宗教堂張SIR代堂,,上香港電台睇野..
中文堂安靜地聽書..放左學去左元朗公園
-口-..5點半走囉..
*時間; 2009-03-09 06:14 PM
*留cm牙; [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
網主回覆
多謝 Posted at 2009-03-09 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Nanniy 於 2009-03-09 08:34 PM 發表:
SUPPORT ^V^
|
網主回覆
多謝^V^ Posted at 2009-03-09 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
流星 於 2009-03-09 08:33 PM 發表:
CM
|
網主回覆
多謝 Posted at 2009-03-09 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|