|
|
neW b10g` 2009 年 4 月 7 日 星期二
本身今日話同人提早慶祝
生日既,,但佢地出左去屯門食野
佢地話係元朗公園度玩..點知話有個人
打比我,叫我自己一個去蝴蝶灣度搵佢地=]
我緊係吾去啦,,加上吾想見到某d人..
今晚2點9紅魔鬼對波圖,,加油加油加油加油加油加油
*時間; 2009-04-07 03:00 PM
*留cm牙; [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
網主回覆
多謝 Posted at 2009-04-08 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
2009年04月8日 呱呱到此一游 CommEnT:HaPpY EvErY DaY FoR Y0U
|
|
|
2009年04月8日 呱呱到此一游 CommEnT:HaPpY EvErY DaY FoR Y0U
|
網主回覆
thx Posted at 2009-04-08 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
2009年04月8日 呱呱到此一游 CommEnT:HaPpY EvErY DaY FoR Y0U
|
|