|
|
neW b10g` 2009 年 5 月 14 日 星期四
沈晚無訓過,因為
要睇波,場波3點先
開始,我咪出左去人
屋企,2點9番到去就
拎埋d野食係房度睇
囉..結果係曼聯羸2比1
ah,,開心開心,仲差1分
我心愛既球隊就拎冠軍
之後7點半先出門口番學
上堂係咁訓覺,,又悶又熱
放左學比個老師捉去做番d作文- -
*時間; 2009-05-14 06:10 PM
*留cm牙; [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
牙哥你講過你唔會唔理私掉底我呢個百厭a妹嫁... 快d好番ar!
|
網主回覆
乖妹a_a Posted at 2009-05-25 10:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2009-05-25 10:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
slUYl 於 2009-05-14 06:11 PM 發表:
◇comment`:)
|
網主回覆
THX Posted at 2009-05-14 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
slUYl 於 2009-05-14 06:11 PM 發表:
搶1@@`
|
|