今日去左醫院睇醫生啦/
隻右手同腳吾係幾出到力
死啦- -要去做物理治療法..
諗起之前同人地踢波既野
依家踢吾到喇.就變左做回憶
學校個肥仔呀sir話快d好番啦
好番踢波喇=]我好想同佢講
我以後都吾踢得囉