今日已經係考最後一科啦...係我最鐘意既電腦..
諗住咩都識,唔溫啦..
點知考果時..有幾條唔識,抵你屎
考完,用蚊蚊,強強,基佬去吉到睇監視器
但係去左睇gundam先..好懷念
之後再行左陣街,唔知,我係唔係講左D唔應該講既野俾蚊蚊知
一講左俾佢知,佢就成個人癲哂,對蚊蚊唔住
sorry牙=3=",最後去買pe褲...本來可能去吉野"架"食野嫁
但係可能因為我講左D唔應該講既野,蚊蚊就嬲左我
算啦,返屋企嚕~睇左陣電視,睇到冇野睇.
一路聽歌,一路訓..訓到2點起左身
繼續聽..聽到有幾首歌好傷感
阿哥出街玩,我就緊係第一時間同蚊蚊msn啦,(好掛住佢)
on左猛同佢傾計.好開心的>3<"
以為個病毒冇左啦,原來仲係到,之後我再整整整整整整
依家都應該冇事啦^^"
之後阿哥返左黎offline囉..
6點就要同蚊蚊分開..
睇肥田..好掛住蚊蚊..但係阿哥又霸住部腦
算啦,訓覺
希望蚊蚊聽日考得好好啦^^" |