◤\/\/\{|!adam ♂*+"×生活點滴.*+°.*+°.●﹏
哈哈~
終於有第一個網上日記la~~^^
依個日記係由我做主角~哈
所以希望每人都{埋黎睇埋黎}留la~haha~^^
tommylomoshk
暱稱: adam
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
訴苦日記....
冇哂心機....唔通連個...
少少迷失......
死黨..is the best~~
笑笑笑笑笑笑~~~~~~~~
文章分類
全部 (76)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 76
留言總數: 135
今日人氣: 0
累積人氣: 1437
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天


滿足.........足夠..^^ 愉快 分類: 未分類

今日先得閒....打都日記....^^""

今年生日...直到現在係最開心ge...^^...好多謝今年幫我慶祝生日ge朋友...今年我都算大豐收囉.....有新銀包...又有新袋....等等....^^...真係好開心呀......係新一年......祝大家日日有拖拍....日日都開開心心喇....^^



2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


明白 驚訝 分類: 未分類

人大個愈來愈明白好多野.....明白有d野冇謂執著落去.....明知道結果係傷痛....都要笑著去面對....咁係咪好傻!??

孤單....寂寞...係唔係真係咁可怕呢....我覺得有時唔一定...可能係我經歷得太多喇....開始覺得麻目...對依d野慢慢看化....。。。

 



2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天


心血來潮 分類: 未分類

好耐冇打lu....發哂[梅]添個日記板..^^""

回顧2005年....依一年真係發生左好多野.....有甜酸苦辣....當中[苦]係佔得最多....^^""唔知係我自己問題呀...定係2005係我行衰運呢....依一年我真係經歷左好多好多唔開心..&&令我傷心ge事...可能係因為我係一個傻仔先會發生呢....但正係因為發生左咁多事.....先會令我成長...對所有事和人都唔會再過份執著....真係唔知係唔係應該多謝一下令我唔開心&傷心ge人.....。

有時人愈大承擔責任就大.....有時諗番....都係變返一個細路仔可能會仲好D...起碼成係諗住玩....而唔駛諗其他野....你話幾好呢......

不過依一年都過左去喇......冇為左苦口苦面去迎接新一年.....上年..都咁苦囉....咩苦都苦夠喇....我估今年一定會苦盡甘來ja....:)


P.S.新一年係新的開始....我希望我身邊所有朋友每日都開開針針快快樂樂........將所有唔開針ge野..盡快忘記....迎接新一年....^^



2006 年 1 月 1 日  星期日   晴天


31/12∼1/1號 分類: 未分類

都唔知訓都幾點...就俾人嘈醒左...+0=....跟住食完飯就出去....。。。

今晚我地真係{掂}~!!我地去左BBQ...又去左...捉{田雞}哈哈....又玩下啤牌咁......都幾開心...但到12:00果陣...睇到有人玩煙花wow...哈哈...正丫....下次我都玩先...kaka.....之後我地又去左第2度玩....足足玩到通頂.... .....返到home都成9:00.....即刻去訓傻左.....Z...z....z...z.....訓到成6:00點幾先起身 ...

 

 

 

***唔知點解今日撞到好多熟人添.....^^"""

*!*!sor ar.......丫水....我訓都傻左呀.....+﹏*



∼∼Happy New Year∼∼ 分類: 未分類

Happy New Year

祝各位黎睇日記ge人∼>>...

係喇∼新一年大家諗住做咩&&有咩目標呢!?haha

有機會記住話俾我知wow....哈哈