好耐冇打lu....發哂[梅]添個日記板..^^""
回顧2005年....依一年真係發生左好多野.....有甜酸苦辣....當中[苦]係佔得最多....^^""唔知係我自己問題呀...定係2005係我行衰運呢....依一年我真係經歷左好多好多唔開心..&&令我傷心ge事...可能係因為我係一個傻仔先會發生呢....但正係因為發生左咁多事.....先會令我成長...對所有事和人都唔會再過份執著....真係唔知係唔係應該多謝一下令我唔開心&傷心ge人.....。
有時人愈大承擔責任就大.....有時諗番....都係變返一個細路仔可能會仲好D...起碼成係諗住玩....而唔駛諗其他野....你話幾好呢......
不過依一年都過左去喇......冇為左苦口苦面去迎接新一年.....上年..都咁苦囉....咩苦都苦夠喇....我估今年一定會苦盡甘來ja....:)
P.S.新一年係新的開始....我希望我身邊所有朋友每日都開開針針快快樂樂........將所有唔開針ge野..盡快忘記....迎接新一年....^^ |