啊TOM的日記
而+寫兩個blog~
一個係xanga,另一個就係e到-0-
tomwong0238
暱稱: 啊TOM
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
番番來打番個blog先\...
而+唔米成日寫blog
今日落左葵芳!!
好熱呀~~又係睇話劇!!
搞get的日子
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 315
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 4 日  星期三   雨天


比較長- -累都要打 分類: 未分類

屋企仲裝修緊!!

而+電腦搬左入房~冇得一路睇電視一路玩電腦- -

今日係學校都ok啦----------------------

danz & band show"好睇~最搞笑係果兩個主持,,,,

覺得最勁都係最尾果到~都ok的~好難聽到歌手的聲--

跟住係水火箭 & 划艇比賽"
        水火箭我組入左決賽,但係最尾都贏唔到陳文龍果組~算啦~都拎到亞軍^^

划艇:    --------2A同2D成為中二級的第一名同第二名--------ya!!^^

2a陣容↓↓
鄭智羲,鄭詩穎,張俊豪,陳俊昌,郭泳怡/

2d陣容↓↓
尹淑慧,劉偉毅,黎若山,黎若億,吳x婷(唔識打tim  sor)= =

2b,c班唔好提了~

雖然b班最尾追上來--但好采爭0.幾秒先輸- -

d班雖然比人追過但係都可以追得番~勁!!

不過我都係覺得d班會贏lo~because超多勁人!!

睇完划艇就12點lu~

so又番左屋企!!

下午出去踢波~咁岩3點半果時冇落雨~所以就去左踢!!

累累累...............由3點半去到7點幾先番= =

番到屋企有得開機~~yaya!!



2007 年 7 月 3 日  星期二   陰天


↓↓ 分類: 未分類

e排用有線上網果d人好似成日shot咁的- -

有d仲話唔續約,,,轉公司~~

我提意佢地轉「香港寬頻」,,,因為夠快~不過貴d!

水火箭入到決賽~~不過我諗都贏唔到陳文龍架啦~~唉!!

而+冇電腦~我就如e幅圖咁~想「死」!!



2007 年 7 月 2 日  星期一   雨天


冇電腦的日子第五天的晚上 感動 分類: 未分類

今日9點幾先上線

一上線尹尹add我跟住傾到10點~~!!

聽日要6點起身去整水火箭~慘!!

~~唉~而+屋企仲裝潢緊- -仲未有得長開一日機-0-

大約要到11-12號先有得開機--好無奈!!

不過你有時都會見到我上線的--



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


悶- - 分類: 未分類

今朝10點先開機-0-

上午play跑-----

12點幾有客人來屋企-0-

啊媽傾計傾到兩點幾先有飯食= =頂!!

食完飯play msn+跑- 0-悶死

一日就咁過左去-0-

我諗夜晚都係玩跑+msn架啦= =唉!

送兩張hide的相!!



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


--0-0- 分類: 未分類

今朝9點幾先開機- -

跟住10點就有人叫我去踢波-0-我都未起身已經有人打比我- -吹脹

12點幾番來~就玩跑玩到夜晚11點幾= =

間唔中陪恩晞玩跑- -

又熱又悶----------------------------!!

好眼訓~~寫住咁多先~聽日繼續!!