屋企仲裝修緊!!
而+電腦搬左入房~冇得一路睇電視一路玩電腦- -
今日係學校都ok啦----------------------
danz & band show"好睇~最搞笑係果兩個主持,,,,
覺得最勁都係最尾果到~都ok的~好難聽到歌手的聲--
跟住係水火箭 & 划艇比賽"
水火箭我組入左決賽,但係最尾都贏唔到陳文龍果組~算啦~都拎到亞軍^^
划艇: --------2A同2D成為中二級的第一名同第二名--------ya!!^^
2a陣容↓↓
鄭智羲,鄭詩穎,張俊豪,陳俊昌,郭泳怡/
2d陣容↓↓
尹淑慧,劉偉毅,黎若山,黎若億,吳x婷(唔識打tim sor)= =
2b,c班唔好提了~
雖然b班最尾追上來--但好采爭0.幾秒先輸- -
d班雖然比人追過但係都可以追得番~勁!!
不過我都係覺得d班會贏lo~because超多勁人!!
睇完划艇就12點lu~
so又番左屋企!!
下午出去踢波~咁岩3點半果時冇落雨~所以就去左踢!!
累累累...............由3點半去到7點幾先番= =
番到屋企有得開機~~yaya!!
|