唉..點解你次次都係咁..??`
咁唔主動..我唔想咁呀!!
就好似今日咁啦!!``
佢怕羞..我唔怕羞o既..
次次都係咁..次次都係我主動...
次次都係我主動同佢傾計..
又係我約佢出尼玩..!!!!
我受夠啦!!我要放棄佢..> <
憎死佢呀!!衰人*> <*
唉**啊x佢應該唔笠我架!!
我..不如放棄啦..無謂傷心`
但係..我又做唔到呢!!唉`
"係放唔低__定係唔想放低"
呢一句野好有意思..呵!*
唉`今日到瀉豆漿啊>3
今日好黑仔呀!!`
今日唔係太開心!!`
唔知點解呢??"
唉..聽日又要番學..
今日冇乜野發生..`
聽日再講啦!?`
今日我係公園見到啊x...!!`啊x係我由好奈之前就笠o既一個人..
佢唔算太靚仔..高我半個頭倒..!!我..都唔知佢對我點..忽冷忽熱..
但係佢o既FD就成日都將我同佢撈埋一齊尼講..好似見到我就會
同我講佢係邊..佢係邊..煩!!尋日我同第2個男仔傾計炸ma``
佢就用橡根射我w0r`呢D就係愛??我都唔知..今曰見到佢果陣`
佢o既FD子就叫我做啊嫂..我都唔知點做好..?!唉...`
究竟佢個心諗緊D咩呀!!?`
唉...我都唔知我近排係到做乜???`
成日都好似有好多好多o既心事咁..
其實男仔會唔會有呷醋尼樣野架??
我真係好想知..!!T^T我個腦有好多
好深o既問題..唉!!唔好講尼D野啦!!
轉話題啦!!^ __ ^唔知點解呢..
我今日放左學番屋企..睇左一陣電視..
就好掛住D功課..可能我2+話要努力..
所以搞到我個心都努力埋..嘻嘻!!
係呀!!今日上堂學左個成語呀!!XDD!!`
"四肢發達,,,頭腦簡單"