#__賤王 C0mInG hErE[[ PlZ lEAvE mE AloNE:::...0k?
黎度呢道
係你既榮幸
普通人做10世衰野都黎唔到呀!
你好幸運哦!!
tong_0214
暱稱: [=I`M _賤王#caN U lEAvE Me aLoNe
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-02-07
2E之BBQ大餐+2E之男男...
"螢"男
2008-05-25
hapI
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 510
2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


2009-02-07 分類: 未分類

好彩有人幫我搵返個id姐
如果唔係我都唔知原來分別係咁大- -
你上去 就有得玩
我上去 正係得悶- -

調位了=)
個位都ok啦-v-
不過我好唔滿意又係果d 人坐附近- -
有人喊左- -
不過好快調位xd
don;t be so sad啦!

qooza好耐無用過啦!xd
以後我會用多d架啦xd!!



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


2E之BBQ大餐+2E之男男女女 愉快 分類: 未分類

一號小姐!!>>陳泳如
佢以前坐我前面
好鍾意搞我D鎖匙扣
^^""
二號小姐!!>>張曉雯
試過坐我後面
仲同肥霖合唱
好熟,,,成日畫花佢D野
激死佢
=]=]

三號小姐!!>>張瑞琪
坐係我前面
比人教到跩左小小
不果仲係好乖!!成日比游C聰蝦
佢真係好可憐...

四號小姐!!>>鍾麗幗
變幻莫測
難以估計
成績好勁...

五號小姐!!>>鍾雨瑩
坐我隔離行
一齊整衝突棋
好開心
好好玩呀...
好易面紅!?

六號小姐!!>>馮鈺堯
上堂成日玩
同佢坐過一次
超開心!!
超易喊
惹不得....

七號小姐!!>>何家瑩
坐我前面隔離
成日叫佢幫我執野
辛苦晒啦
有時同佢玩得好好好開心!!

八號小姐!!>>林曉彤
佢好得意
我試過好有恆心咁寫左13封信比佢...
不果下年我唔會再咁做...
因係太攰啦!!
同佢好似好岩KEY
玩得好HAPI!

九號小姐!!>>梁舒晴
英文好叻
好得意 成日笑
佢曾經好鍾意PAKHO
唔知做咩突然唔鍾意...T^T
但係今日又一齊覺得LEO好得意!!
希望下年同你同班啦!!
十號小姐!!>>梁傲蘭
成日笑
次次都頭十
成日大東
成日比我玩呀 呵

十一號小姐!!>>羅詠湘
MUSIC好勁呀...
IS都好勁
2E合唱佢負責吹笛
好勁呀
十二號小姐!!>>麥珮旻
我曾經對佢好衰呀...
對唔住,,>.<
仲嬲過佢添...
好內疚...
希望下年佢會同我做返FD啦
下年希望同佢同班
十三號小姐!!>>鄧慧玲
好容易面紅...
哈哈!!
仲好得意...
但係一癲起上黎就...
同韋詩朗好FD!!
總知就好好人啦!!
十四號小姐!!>>湯穎妍
一個鍾意PAKHO既傻婆!
十五號小姐!!>>曾詠欣
同佢坐過一陣
比人笑佢係胖虎個妹...
有錢女
心地OK好呀!!
十六號小姐!!>>韋詩朗
哈哈  坐我隔離
好專情...
成日俾我玩
而+真係好想同佢做FD呀!!
我覺得佢會好好人
其實佢有小小低B,,,
哈哈!!
下年同佢同班應該會好開心!
十七號小姐!!>>
尹碧珊
好得意...好玩得
原來佢唔擇頭髮會好令令
hey!!佢好得意呀
十八小姐!!>>楊曉茹
好cute!!
好高,,,
超愛同su + fi + raney玩
^^
十九號小姐!!>>丘文慧
好叻呀!!
差唔多科科都有頭3名...
背書得,,,
但係要一齊拍片...
嘿嘿
二十號小姐!!>>楊慧雅
成日話我唔理佢...
唔知點解?
不過你真係好得意
好愛玩
但係會無啦啦喊??
下年同你同班唔準喊呀!!
一次都唔得!!

no.21>> 歐智雄
佢ok好人...
math好勁
畫畫ok令...
之後唔知仲有乜

no.22>>陳俊彥
成日蝦人
不過講野好好笑
尤其對住幗幗既時候
no.23>>陳熹楠
ok煩
no.24>>陳君濠
好好笑呀
不過成日話pakho
仲成日唱歌,,,
又幾開心既^^

no.25>>張諾軒
ok叻啦
不過成日比我蝦~~
哈哈|~~
你永遠都唔夠我鬥...

no.26>>鍾景煌
最記得有一次
佢噴晒d口水落我同小丸子同李家麒到..
笑死我
仲傻傻地添
no.27>>霍健文
數學有時好勁~
不過會比人靴
no.28>>孔繁裕
一個超煩既人
頂佢唔順
成日係到踢踢踢
不過有時迫佢教我數學
no.29>>官文禮
好鍾意龍馬
P.E勁到嘔.......
成日訓
no.30>>劉浩倫
講野有時好好笑...
但係上堂唔講野
特然好大聲咁應老師

no.31>>李加譆
好高...
ok叻...
f.1同佢講左一句好過份既說話...
不過佢幾好人
no.32>>李加麒
同佢坐真係好好玩
試過同佢坐2次
2次都係笑爆肚
不過好多人話佢下年唔讀...
唔捨得
咁我下年就無得笑爆肚
no.33>>廖英智
勁好笑
成日話請人食魚蛋
一發脾氣就即刻請...
超好笑呀佢

no.34>>盧梓俊
同佢唔熟
所以唔知
no.35>>呂泳津
成日話自己係膠樽
講野好大聲
但係d 爛gag愈來愈好笑
頂佢唔順
no.36>>
岑俊樂
叻得過份
不過有時講野又幾好笑
no.37>>譚凱銘
又唔同我&呀粉傳紙仔
我仲記得佢同我講既第一句..
係串我...

不過而+幾好人

no.38>>杜家揚
成日搞爛gag
傻傻地...
有次同佢坐
係一定唔會訓..
因為佢會成日搞爛gag

no.39>>謝卓霖
好鍾意唱歌
講野好笑
係副主席
不過有無做野就唔知啦

no.40>>游思聰
講野好笑到爆
仲要成日串人
仲要成日用個格肋底夾住我個筆盒...

 

 

4*7
今日果個戲雖然唔知up乜
但係都ok好笑!!
隻馬騮勁似MC...
哈!!

之後5點幾去BBQ
俾左$50去餵蚊
不過好好玩呀
係熱左少少
D呀嬸不停話
咁鬼熱仲去BBQ,都傻傻地
車!!
你唔抵得咋嗎
D人"倒寫"支蜜糖呀,,,
食完之後乜都唔理
去玩LU
玩耍盲雞~
好彩無做過果隻雞HEHE!!
去左足球場玩
影完相就去到比賽
男子組對女子組=>西瓜波

1比1打和!!
MS POON洛埸..
D人一見到佢就唔敢搶波,,,
之後9點幾就走左
一齊去食糖水<=係許留山到食
16人...唔夠坐,,,
之後就分開坐啦,,,
點知D男仔又走先喎

我11點幾就番到屋k啦
一生人影得最多相既一日!!
星期一再影啦 fd!!
f.2最開心既一日
16個癲婆癲佬一齊瘋瘋癲癲去食糖水
唉~~~
唯一既一日 亦係 最後既一日 =[

5*7
今日2點幾起身...
唔知醒去補習~~
星期一一定俾人鬧....
.....



2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


"螢"男 分類: 未分類

新一代"螢男"
呵!!



2008 年 5 月 25 日  星期日   晴天


2008-05-25 分類: 未分類

尋日我撞到一個久違既同學仔!!
hehe=]
好開心呀
希望以後撞多d
雖然個個都話我個樣無變過T_T

今日10點補習
補到2點...
以為一定會訓...
點知我好努力咁溫LS
溫左2個鍾
之後果2個鍾都係
嘻嘻哈哈咁渡過...
我話過唔同你講野
點知你講幾句
我就出左聲...

2點半到秦石
好多MZ +SIR
唔知點入                                 SOR吉...無黎到...
之後狂打電話搵你3個
唔係唔通
就係無 人 聽
比蚊咬死啦
上左豐盛院等+打電話
見到炘+一個唔知見咩名...
暫時叫住泳衣少女  XD
叫佢Call傻蟻...
heHE=]
佢係陳元熹!!
洛左黎
泳衣少女又話要上去
所以做成左一個唔係讀陳元熹既人入到去
見到一個好似係mz既人
問我同呀蟻幾耐返一次...
佢識我!?
入左去拿左本校刊
有呀蟻+炘+so fat+rita+陳輝/映彤+林燕萍細個個樣
好得意呀!!
hehe=]  唔好鬧我呀xd
果度d廁所好令呀!!=]


之後
去打排球...
我食左2個美味既"波餅"
跟據我既羅緝 + 思維
我估計呀蟻將會食2個波餅
哈哈
中晒
中到應一應!!
哈xd

而+連呀炘同呀蟻都用傻小子做鈴聲
傻小子又係road show第2名!!=]*v*
 



2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


hapI 分類: 未分類

祝林曉彤生日快樂
準備左一個生日禮物俾你呀
你會為佢開心!?
哈哈!!
生日快樂

12:07