今日11點起身,2點先出去香港仔食野同幫呀哥囉人工•••我地去左星展對支票,由2點半等到3點幾先走得,呀哥差d軍體=.=之後同呀媽去買燒肉&雞,用來8神。跟住去買燒酒、橙、龍眼,返到屋企呀媽8神8到5點,之後佢就去左訓覺,訓到7點半先煮飯。之後我就玩江湖土囉!!!我d生活一d樂趣都冇啦!!我都知=.=