好耐冇寫日記啦!!!因為掛住玩江湖,現嫁又就返學,所以咪備課囉!!!所以唔記得左寫,唔好意思。今日都冇咩野寫,我諗我返學個時會成日寫日記,因為學校有好多野會發生,都成為左我寫日記既其中一部份。Bye∼bye!!