今日要6點45分起身,因為耍當值。我7點10分去門口,7點半返到學校。跟住就去當值啦!!!我今年係當一年班,而我同學本身當個班已經冇左,仲變左做英文房=.=所以佢就同我一齊當同一班啦!!/\/\我現嫁當個班都唔係好壞,都幾好嫁!!!仲請我地食野,過不我地當值時,係唔可以食野嫁!!!!仲有呀,個一年班主任都幾好人,有時都會整d搞笑野出黎天/\/\係喎,點解今日我會講咁多野既???=.=算啦!!!我講過返學會寫多d呀ma /\/\!!