| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| 2007-06-23 |
分類: 未分類 |
今日~
我一朝早就番左學~
搭小巴個陣
見到某某人行緊番學
哈
都知我早過佢
番到學校
------------------***
番到學校
要聽道
聽道個陣
超悶喎
仲以為
下午個個聽道一樣
咁悶悶~=3=
點知...
原來吾係好悶,,
反而仲好好聽TiM
同佢傾下傾下先知
原來佢係我地李中既師兄
仲講講下
知道佢以前講個間幼稚園
叫聖德喇沙幼稚園
你地會諗到咩牙
哈哈哈
咪係『正一垃圾幼稚園囉』
勁好笑喎
ka ka ka
---------------------***
其實~
我要認真咁諗下
我係吾係真係
中意嘉樂牙
我吾想到時先後悔~
傷大家既心......
---------------------------------***
愛會令人嫉妒,,
旦嫉妒並非出於愛.....
嫉妒,出於佔有慾!!
人的思想,,
總是反反復復,,
特別是面對愛情。
私的愛,,
無私的愛,,
為自己好,,
為所愛的人好……
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
| 2007-06-22 |
分類: 未分類 |
何穎菌有冇搞錯牙
無啦啦同我講話
中意左嘉樂仔
明知道佢同嘉樂仔
冇可能
仲要話中意佢
呷醋牙!!>3<
希望嘉樂
吾好中意佢啦
係牙~
嘉樂
你病左
就休息多D啦
下個禮拜先陪我番團契啦
仲有牙
你做咩一見到何穎菌
就咁親切
叫佢做妹豬喎
我超度記佢囉
有冇搞錯喎!!
嗚~~~~
嘉樂
你又正到我吾開心啦
你幾時先吾會
正到我吾開心嫁
你好耶
而嫁只係打俾丫鄭
再打俾何穎菌
吾駛理我嫁啦~
心淡啦~=3=
吾中意你叫佢做妹豬
更加吾中意你吾理我
超級更加吾中意你同佢咁Fd
其實......
我咁緊張你對我既感覺
我係吾係真係
中意左你
--------------------***
嘉樂
你知吾知牙
你係我吾開心個陣
你打黎
聽到你把聲
我就會開心番
係我開心個陣
你吾知點解
你好中意正到我惱
係你
令到我個世界
變得美好
係你
令到我個世界
吾再孤單
多謝你
係我黑暗既世界
發放光芒^^
但係LEE幾日
你吾打黎
我心情勁DoWn牙
你快D打俾我啦 |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| 2007-06-21 |
分類: 未分類 |
今日,
同人艾左場交
勁吾HaPpY甘走左
----------------------------***
考完試啦^^
開心ING
星期六番團契
乖乖滴
呵呵呵
又見到嘉樂仔Lo
佢應承左我要番團契
佢一定要番
一定要
----------------------------***
xanga上吾到
唯有用Qooza
諗吾到qooza都甘好用喎 |
|