| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
| 過得開心 |
今日成7:10先起身..
汁野果時唔記得左帶"今日生日果個ga生日禮物"
哈哈=.=死得=.=返到學校先記得=.=
返到學校第一堂就重考英文作文
作左成304個字=.=都唔知點算..
之後李老師比我地睇個powerpoint..
全都是我地3a的"生活照"
之後做tca..無心機做..
小息無野做..
之後上數學..
我地幾個都無黠做野..一路傾計一路玩
好好笑..
快要放學果時..之霖問我借相機..
and than比左佢本野比我寫..
我都唔知寫乜好=.=
返到home就拿相機比之霖
返到home就打機..暈..
打到7點幾..哈哈..
之後練琴..夜d先寫之霖本野啦..
珍珍"生日快樂"
|
| 刊登時間︰2006-06-27 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 終於打到日記 |
個電腦上線壞左幾日.今日終於上到了=.=
今日同平時差唔多..
但係放學之前收到個壞消息..
英文作文要重考..完因大家都知啦..我唔打了...
返都home打左陣機...
之後就去學琴..
學完返到home就食飯..
又打機...聽old歌..
有dold歌d歌詞幾好ga..聽日先post出來.. |
| 刊登時間︰2006-06-26 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| 失敗 |
最近幾日心情都唔係幾好..so都無打日記..
琴日終於對完卷..
科科都合格..好在..
連中史都有56分..
合格算好了=.=
今日開始bca..
i hate it=.=
都6月27號同28號又要考=.=
天呀=.=
................
最近幾日心情唔多好..都無打日記=.=
算啦..日子總會過去的..
不要為左明天而擔心今天..
生活就是要快樂吧
開心d啦~柏年妹" |
| 刊登時間︰2006-06-22 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 第2日. |
今日考中史,D&T同普通話
[D&T]
超易..無左平時個LONGLONG問題..
易左好多..起碼有60分..(平時40~50分左右)
[普通話]
聽玲聽..快到呀媽都唔認得...
BUT其他都唔難..
[中史]
唔係好難..我唸我會PAST...
出左[西安事變](7分)
好在溫左...
===========================================
最難果幾科都考左...
得返[中文](後日考)[英文](聽日)[科學](星期1)[音樂](星期一)
唔洗點溫...
今日成班友仔走左去唱K....
易姊..唔係唔溫呀...
返左HOME就打左陣機..打完日記就會溫書LA..
BUT唔係好想溫...不過唔溫又會死GA..
都係溫..
唔打啦..溫書.. |
| 刊登時間︰2006-06-14 04:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| 第1日.. |
今日終於考試了..
第1日就考數學..
有D難..
考社會
超難...
高妹講果D除左I CAN..
就一D都無出....
找一次打番佢先...
聽日考中史..唔打住啦...要溫書..
|
| 刊登時間︰2006-06-13 03:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|