tony0112
暱稱: 年~*平凡的人
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


過得開心

今日成7:10先起身..

汁野果時唔記得左帶"今日生日果個ga生日禮物"

哈哈=.=死得=.=返到學校先記得=.=

返到學校第一堂就重考英文作文

作左成304個字=.=都唔知點算..

之後李老師比我地睇個powerpoint..

全都是我地3a的"生活照"

之後做tca..無心機做..

小息無野做..

之後上數學..

我地幾個都無黠做野..一路傾計一路玩

好好笑..

快要放學果時..之霖問我借相機..

and than比左佢本野比我寫..

我都唔知寫乜好=.=

返到home就拿相機比之霖

返到home就打機..暈..

打到7點幾..哈哈..

之後練琴..夜d先寫之霖本野啦..

珍珍"生日快樂"

刊登時間︰2006-06-27 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


終於打到日記

個電腦上線壞左幾日.今日終於上到了=.=

今日同平時差唔多..

但係放學之前收到個壞消息..

英文作文要重考..完因大家都知啦..我唔打了...

返都home打左陣機...

之後就去學琴..

學完返到home就食飯..

又打機...聽old歌..

有dold歌d歌詞幾好ga..聽日先post出來..

刊登時間︰2006-06-26 07:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 22 日  星期四   雨天


失敗

最近幾日心情都唔係幾好..so都無打日記..

琴日終於對完卷..

科科都合格..好在..

連中史都有56分..

合格算好了=.=

今日開始bca..

i hate it=.=

都6月27號同28號又要考=.=

天呀=.=

................

最近幾日心情唔多好..都無打日記=.=

算啦..日子總會過去的..

不要為左明天而擔心今天..

生活就是要快樂吧

開心d啦~柏年妹"

刊登時間︰2006-06-22 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


第2日.

今日考中史,D&T同普通話

[D&T]

超易..無左平時個LONGLONG問題..

易左好多..起碼有60分..(平時40~50分左右)

[普通話]

聽玲聽..快到呀媽都唔認得...

BUT其他都唔難..

[中史]

唔係好難..我唸我會PAST...

出左[西安事變](7分)

好在溫左...

===========================================

最難果幾科都考左...

得返[中文](後日考)[英文](聽日)[科學](星期1)[音樂](星期一)

唔洗點溫...

今日成班友仔走左去唱K....

易姊..唔係唔溫呀...

返左HOME就打左陣機..打完日記就會溫書LA..

BUT唔係好想溫...不過唔溫又會死GA..

都係溫..

唔打啦..溫書..

刊登時間︰2006-06-14 04:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


第1日..

今日終於考試了..

第1日就考數學..

有D難..

考社會

超難...

高妹講果D除左I CAN..

就一D都無出....

找一次打番佢先...

聽日考中史..唔打住啦...要溫書..

 

刊登時間︰2006-06-13 03:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]