好耐都無打過野~
呢兩個星期我都唔舒服
今日我就去左接tb佢地放學
之後去左商場後樓梯吹水食煙
之後又去左地震屋企既後樓梯
鈞漢打爆左塊波離
之後佢去左e院
到左夜晚,我 tb 肥肥 冰冰 小雞 丫瑩 丫yan 地震 同佢個丫哥係後樓梯坐左勁耐
係個到tb唔知佢係咪跳左制,係咪打9我,不過都唔係好傷
手足黎嫁bo,唔通還手咩??><
之後我地9個就坐的士走
去到e院停車場食左幾枝
無啦啦勁唔舒服,之後總要嘔
之後全部人上左7樓吹水
我呢日真係好少講野
因為我同丫瑩 丫yan 地震丫哥 唔熟
唔講野算啦,癈事講多錯多啦
到左12點番左屋企^^
其實我係唔熟既人面前
我真係唔係幾想講野同笑
明明係樣好笑既野我都笑唔出口
我都唔知點解會咁
我對住班兄弟日日都哈哈大笑
係唔知點解我今晚會咁....
雖然個天無比太多錢我,無比咩好既野我
不過個天都比左班有難同當既兄弟我
對我黎講都夠嫁啦
|