| «‹ June 2012 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 |
分類: 未分類 |
我個qooza好7呀 有冇人可以教我做好D個QOOZA
|
2009 年 5 月 31 日 星期日  |
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
很久沒有寫  |
分類: 未分類 |
很久沒有寫 今曰上午下雨 我朋友叫我出街! 我出左他們說有很多人, 但只有三個人....... |
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
今天踩車下雨  |
分類: 未分類 |
今曰踩車落雨 去左別人屋企玩 |
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
今日吾可以出街  |
分類: 未分類 |
在家中對住陪電腦 好悶呀! 唉! |
|