| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 5 日 星期一  |
| 2010-04-05 |
分類: 未分類 |
今日番十點 本來應該 放三點 但係因為 沒力送外賣 個人又暈暈地((可能因為食左藥掛 果陣係到諗 自己 送得咁鬼慢 好似 好對佢唔住 係到逗人工咁 結果 一點半就番左屋企 zz
|
| 發表時間:2010-04-05 12:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 4 日 星期日  |
| 2010-04-04 |
分類: 未分類 |
今日睇急症 行左四個字 登記完 岩岩好九點開始等 跟住英皇 乂乂乂乂 太長唔記得- - 不過唔明點解 阿sa 阿gi 出到來唔係 叫twins 叫番全名就算 咩料- - 仲記得係 蔡卓妍.鍾恩桐 一直睇 王祖藍 講廢話 悶到訓著z__z 正係得房祖名果句[我終於有機會講野啦 真係開心] 先笑得出 醫生同我講 [拿 你只係腸胃炎 好小事既姐 開始戒口 油膩野阿 多油 就唔好食 啦] 跟住 等多陣 去拎藥 第一個姑娘 姐姐來既 話[何乂乂? 哦 你腸胃炎 飲多啲 水 會好啲......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2010-04-04 05:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
| 病阿= = |
分類: 未分類 |
由差管出番來 訓醒既果日起開始肚痛= = 用屋企人既說話 係 搞肚痛先岩 係咁肚瀉簡直係死夢= = 某某朋友 sorry阿 我岩岩好 呆濟 聽到d 聽唔到d 咁 搞你好似好燥底咁 沖涼去 一陣番工 |
| 發表時間:2010-04-03 05:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|