
去左睇刀劍神域劇場版:序列爭戰
對上一次睇刀劍都有一兩年LU
知道香港都有得上映真係好興奮期待
由日本二月上映,之後同月到台灣,三月尾先到香港,等左幾個月
然後仲要就FD時間先拖到今日睇
D BGM好燃呀 主題曲同幾首插曲都好好聽
可惜最後BOSS完得快左少少
我覺得細節上仲可以做得好D
可能因為時間問題啦
得兩小時好難描寫得太仔細
不過久違的刀劍 好好睇
可以再見返亞絲娜
真係理想女友模範人妻
亞絲娜同桐人亦不忘大放幾次閃彈
坐等第三季了
下套就睇聲之形啦
今年好多好戲上
又有"刀劍", "聲之形", "謝謝你在世界角落中找到我"
不過"謝謝你在世界角落中找到我"都係等BT啦
|