今天終於沒有下雨了
但是早上要看湖人的比賽
唯有下午才去打籃球
剛剛回到球場
起初手風不太順
幾乎沒有一球投進
就連我最擅長的罰球也投不進
手感十分冰冷
後來慢慢開始適應
漸漸能夠投進了
不過
投進的只是罰球
無論在任何位置跳投
超過70%是投失了
然後跟別人比賽時
投進的只有走籃而已
其他位置的跳投全都投失
最後得出一個結論
罰球,,我已經有足夠的練習
接下來的是中距離跳投練習
看來要克服這個困難需要更多的時間
好開心呀
終於有一科我係識架!!!!
竟然有一科既題目全部都睇得明呀!!!!
有一條用Number24既球員
即刻諗起KOBE
即刻識答!!!!
繼中學考數學感到興奮之後
考籃球筆試都好興奮!!!!!
聽日D題目一定要識答呀!!!!
D手勢難唔到我既!!!
BTW
聽日開始唔好再落雨得唔得呀呀呀呀
我想打波呀呀呀呀
好耐冇打啦!!!!!!!!!!!
忍左好耐啦!!!!!!!!!
頭先係神魔開左個公會
整會規
+人入會
同班FD一齊吹水
一齊諗公會名
一齊PO隊長圖招人
自己做左會長
真係好HAPPY
BTW,,聽朝8點,,湖人作客山貓,,一定要贏呀!!!!KOBE!!!!!!!!!!!!
你突如其來的一聲加油
給予我力量
讓我感到很窩心,很高興
IT,我來了