今日聽到一個壞消息
今朝10:30係湖人作客雷霆開波既時間
一開波冇幾耐,,KOBE就整傷左隻右肘
係段片當中就可以睇到佢隻手有幾痛
佢有嘗試繼續打落去
但係唔夠1分鐘就因傷落場
但係佢堅持因傷上陣
仲攻入30分
係佢Highlights段片入面,,可以見到佢全場大部分時間都垂低右手
無論搶籃板,,,防守,,,上籃,,,,幾乎只係用左手
見到佢咁我好心痛
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
高比拜仁在湖人不敵雷霆一役受傷,他表示要繼續戰鬥下去。
湖人在美國時間周二到訪雷霆以105:122落敗,再一次跌穿50%的得勝率。今仗高比拜仁(Kobe Bryant)獨取30分仍無法助球隊扭轉劣勢,更在賽事期間弄傷手肘。 賽後高比談到自己的傷勢,表示手肘還感到痛楚,但不可以就此放棄:「每當我收縮及伸展手臂時,都會感到痛楚。然而我需要繼續為球隊戰鬥,現在是球季的關鍵階段。」 高比認為今仗湖人落敗之餘仍有可取之處,但坦承要盡快再爭勝:「每一件事情都有正面的看法,不過我們需要盡快取得勝仗。」
只希望kobe傷勢唔好惡化落去....
|