| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2005 年 9 月 23 日 星期五  | |
|
做好d  |
今日上PE堂既時候,
啊王sir教我地跳(三級跳),
咕唔到三級跳都幾難跳!
隻腳又唔合作wo!跳左幾次都唔係好店!
所以我一定要努力跳好d

|
|
刊登時間︰2005-09-24 08:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我的心跳每一下都是為你而跳~每一下都代表我愛你

2005 年 9 月 22 日 星期四  | |
|
今日好特別  |
今日係學都冇咩野
都係好似平時咁過囉!
但係到左放學既時候,
謝威就叫我同葉杰去安陰搵啊棟佢地打波
但係去到之後都冇人係到打波,唉=,=
跟住就謝威佢地返home
但係行到安陰個個巴士站到,
見到有一隻monkey wo!
係個個時候筆之有幾多人係到睇呀!
跟住啊謝威就打左(999)報警!
但係個d啊sir勁能耐都未嚟(現在既警察d效率真係低)
最後d啊sir都嚟左去捉隻monkey! |
|
刊登時間︰2005-09-24 08:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|