今日又系無街去~v~ 又系系屋企打機~v~
打機打足成日 好悶哇t3t
晏晝 梁子叫我玩cs=33= 佢地變態既t^t
我死左勁多次先殺到一兩次
跟住到夜晚 同王箭玩cs ~0~
同我講話佢好屎.\/.! 跟住開波俾佢狂秒~0~!!!
超攰丫玩完~v~
今日超悶呢 : [
今日全日都系屋企 本身話落元朗
點知自己懶~v~ 同細佬講話聽日先t^t
搞到全日都系屋企打機 打完就訓 訓醒又繼續xp
今日勁慘牙!!!
今日上化學堂.. 見到條思華力腸都已經吾想聽書
黃彩虹又要扮晒野甘系課室出面行黎行去 有堂又吾去上
懶系勁甘 系甘捉我地班有咩吾岩 嘈亂巴閉系度 阻住晒人地上堂
跟住...吾記得左今日要去咩香港浸會大學度聽野~_~.. 去到超悶
去幾耐就訓幾耐~0~ 如果有寫信吾洗去就好~v~ 搞到成6點幾先放學
返到屋企超攰吾想郁~v~
今日又攰又悶丫
今日週會講d野好悶牙 miss學人搞爛gag xDD
爛到笑吾出丫=33=
跟住中文堂 一味講成績 聽到訓著左 又無我份~v~
放學行出門口都要俾人捉校服牙陰公t^t !!!!!
今次系第一次打日記~v~
次次想打都吾知打咩好~0~
今日好慘牙 俾人圍丫!!!!!!!
上堂唱歌仔都俾人圍 陰公丫陰公丫t3t !!!!!!!
呢幾日真系勁黑仔....生日又要返學 返學都吾緊要 仲要俾人鬧呢t^t
跟住琴晚明明電話叉好晒電 點解今日會無晒電~0~!!!!!!
算了 第一次打 打住甘多先xDD